آقایی پور: به خانه برگشتم و تیمم برد

جواد آقایی پور، ستاره فصل گذشته استقلال خوزستان، در دیدار مقابل تیم سابق خود با پیراهن سپاهان در ورزشگاه غدیر اهواز به میدان رفت. او پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران به خاطرات خوش خود در این ورزشگاه اشاره کرد و از بازگشت به خوزستان ابراز خوشحالی کرد. آقایی پور همچنین به روند خوب سپاهان در هفته‌های اخیر اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که این روند ادامه پیدا کند.

هافبک مهاجم سپاهان در خصوص دیدار با استقلال خوزستان گفت: “به هر حال تیم قبلی من بود. خیلی خوشحال شدم که دوباره در خوزستان و این جو حضور داشتم. خیلی خوشحال شدم دوباره هواداران عزیز و هم‌تیمی‌هایم را دیدم. خیلی خاطرات خوبی اینجا دارم و خوشحال شدم که دوباره فرصت بازی در این فضا را پیدا کردم.”

آقایی پور در مورد شرایط سپاهان نیز افزود: “شرایط خوبی داریم. دو بازی دوباره پشت سر هم بردیم. روند خوبی داریم و صدرنشین لیگ هستیم. امیدوارم روز به روز بهتر از قبل شویم.”

بازگشت آقایی پور به خوزستان و درخشش او با پیراهن سپاهان، نشان از انگیزه بالای این بازیکن دارد. او با بیان اینکه به خانه برگشته است، به علاقه خود به هواداران استقلال خوزستان اشاره کرد. همچنین، صحبت‌های آقایی پور درباره روند خوب سپاهان نشان از اعتماد به نفس بالای این تیم دارد.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *