بازگشت احتمالی یک سهمیه خارجی به پرسپولیس

عباس موسوی، رئیس کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال، در اظهاراتی جدید به وضعیت سهمیه بازیکنان خارجی باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و احتمال بازگشت یک سهمیه به این تیم را مطرح کرد.

یکی از جنجالی‌ترین موضوعات اخیر در فوتبال ایران، مربوط به استفاده پرسپولیس از سهمیه بازیکنان خارجی و اعتراض باشگاه استقلال به این موضوع بوده است. باشگاه استقلال مدعی است که پرسپولیس با توجه به قوانین جدید، دو سهمیه خارجی خود را از دست داده است. اما پرسپولیسی‌ها معتقدند که این قوانین شامل بازیکنانی مانند وحدت هنانوف و نبیل باهویی نمی‌شود.

موسوی در این خصوص توضیح داد که قوانین جدید باید با دقت تفسیر شوند و نمی‌توان آن‌ها را به صورت یکسان به همه موارد اعمال کرد. او تاکید کرد که در مواردی که بازیکنی قبل از تصویب قوانین جدید با باشگاه قرارداد بسته باشد، نمی‌توان قوانین جدید را به صورت عطف به ماسبق به قرارداد او اعمال کرد.

به گفته موسوی، اگر باشگاهی مانند پرسپولیس قبل از تصویب قوانین جدید با بازیکنی قرارداد بسته باشد و به دلایل مختلف نتوانسته باشد از او به طور کامل استفاده کند، این باشگاه می‌تواند از یک سهمیه خارجی اضافی استفاده کند.

رئیس کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال همچنین تاکید کرد که فدراسیون در تلاش است تا با همکاری باشگاه‌ها، قوانین را به گونه‌ای اجرا کند که منافع همه طرف‌ها تامین شود و از بروز اختلافات جلوگیری شود.

در مجموع، اظهارات اخیر عباس موسوی می‌تواند خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس باشد. زیرا این احتمال وجود دارد که این تیم بتواند یک سهمیه خارجی دیگر در اختیار داشته باشد.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *