جریمه و نیمکت نشینی تاوان مصاحبه غیر حرفه‌ای حسینی

## حسین حسینی در آستانه محرومیت از استقلال

اخیرا خبر ممانعت باشگاه استقلال از حضور سیدحسین حسینی در تمرینات، به عنوان مهم‌ترین خبر رسانه‌های ورزشی در آستانه شروع هفته هشتم لیگ برتر، صدای زیادی در رسانه‌ها پیدا کرده است.

سید حسین حسینی، کاپیتان تیم فوتبال استقلال، که در این فصل نتوانسته به روزهای اوج خود بازگردد، چند روز پیش در مصاحبه ای جنجالی، از مدیران باشگاه به شدت انتقاد کرد. این مصاحبه باعث شد تا او به کمیته انضباطی باشگاه استقلال احضار شود.

کمیته انضباطی باشگاه استقلال، با توجه به انتقادات تند حسینی، تصمیم گرفت تا او را به طور موقت از حضور در تمرینات استقلال محروم کند.

قرار است حسینی در روزهای آینده به کمیته انضباطی باشگاه استقلال مراجعه کند و در خصوص سخنان تندی که بر زبان آورده پاسخگو باشد.

گلر استقلال، پس از بازی مقابل هوادار، به مطالب منتشر شده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در خصوص ماجرای جذب یک دروازه‌بان بوسنیایی واکنش تندی نشان داد و مدیران باشگاه را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

تکذیب اظهارات حسینی در کانال رسمی باشگاه استقلال و احضار وی به کمیته انضباطی، نشان از ناراحتی شدید مدیران استقلال از رفتار غیر حرفه‌ای او دارد. با این حال، حسینی با وجود رد ادعاهایش توسط رسانه استقلال، از عذرخواهی از مدیریت باشگاه خودداری کرد و سرنوشت او در هاله‌ای از ابهام فرو رفت.

هواداران از خود می‌پرسند که طبق آیین‌نامه انضباطی باشگاه، چه تصمیمی در انتظار حسینی خواهد بود؟

بر اساس بررسی قرارداد بازیکنان استقلال، که موظف به اجرای آن در جریان مسابقات هستند، هیچ یک از بازیکنان استقلال بدون هماهنگی باشگاه اجازه مصاحبه با رسانه های گروهی را ندارند. همچنین، هرگونه اظهار نظر علیه ارکان مدیریتی باشگاه، با جریمه سنگین و محرومیت انضباطی مواجه خواهد شد.

گفته می‌شود که کمیته انضباطی استقلال، با توجه به بند الزام آوری قید شده در قرارداد بازیکنان، در صورت وقوع تخلف‌های این چنینی، می‌تواند بازیکن متخلف را با جریمه سنگین کسر ۲۰ درصدی از قرارداد وی جریمه کند. در صورت تکرار این اتفاق، باشگاه مجاز به وضع جریمه های سنگین تر است تا از تکرار تخلف جلوگیری شود.

با توجه به اتفاقات اخیر و اظهارات تند حسینی، باید منتظر تصمیم کمیته انضباطی در خصوص او بود. قطعا ابراز پشیمانی حسینی می‌توانست بر رفتار اعضای کمیته انضباطی تأثیر گذار باشد، اما نه تنها این اتفاق رخ نداد، بلکه او هیچ واکنشی در جهت جبران اظهارات خود نشان نداد.

جدا از جریمه سنگین احتمالی از سوی کمیته انضباطی، به نظر می‌رسد کادرفنی استقلال نیز در خصوص او تصمیم سختی بگیرد. عدم حضور وی در تمرینات تیم، به سود منافع تیمی نخواهد بود و سهراب بختیاری زاده باید از سایر گلر های آماده در ترکیب تیمش استفاده کند.

شرایط سخت در انتظار حسینی است. عملکرد پر نوسان او در جریان مسابقات لیگ برتر و لیگ نخبگان، روزهای سخت جدیدی را برای او به وجود آورده است.

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *