فابین هرتزلر، سرمربی برایتون:/ برد مقابل تاتنهام تا سال‌ها در ذهنم می‌ماند

## فابین هرتزلر: برد مقابل تاتنهام مثل یک رویا بود

در دیداری پر از هیجان، برایتون با نمایش تماشایی توانست تاتنهام را با نتیجه 3-2 شکست دهد و به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کند. تاتنهام در نیمه اول با دو گل پیش افتاد، اما برایتون در نیمه دوم با قدرت به بازی برگشت و سه گل به ثمر رساند و سه امتیاز این دیدار حساس را به خانه برد.

**فابین هرتزلر**، سرمربی برایتون پس از بازی، درباره برد ارزشمند تیمش گفت: “همه اشتباه می‌کنند. این موضوع طبیعی است. مهم این است که چگونه به اشتباهاتمان واکنش نشان می‌دهیم. خوشبختانه همه دیدیم که چگونه تیم را تغییر دادیم.”

هرتزلر در مورد **دنی ولبک** که گل سوم برایتون را به ثمر رساند، گفت: “او ثابت کرده است که یک بازیکن فوق العاده است. او برای بازیکنان جوان تیم یک الگو است و ما خوشحالیم که او را در تیم خودمان داریم.”

هرتزلر در مورد پیروزی 3-2 مقابل تاتنهام گفت: “این پیروزی فقط در مورد عملکرد یا تاکتیک نبود. امروز در مورد جنگندگی و ایمان بود. همه بازیکنان به پیروزی ایمان داشتند و برای سه امتیاز جنگیدند. ما راضی به تساوی نبودیم و فقط به برد فکر می‌کردیم. این بازی تاریخی بود و تا سالها در ذهنم خواهد ماند. من این بازی را همیشه به عنوان یکی از بهترین بازی‌های دوران حرفه‌ای خودم به یاد خواهم آورد.”

پایگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *