مانچینی برابر ژاپن دلخوش به بازیکنان باتجربه

## تیم ملی عربستان با تجربه در برابر ژاپن

مربی ایتالیایی تیم ملی عربستان، روبرتو مانچینی، 28 بازیکن را برای اردوی آماده سازی دیدار حساس با ژاپن فراخوانده است. این دیدار در چارچوب مرحله گروهی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 آسیا برگزار خواهد شد.

با وجود اینکه یک سوم از بازیکنان این تیم سابقه رویارویی با “سامورایی ها” را دارند، 9 بازیکن در این اردو حضور دارند که سابقه تقابل با تیم ملی ژاپن را دارند.

در لیست تیم ملی عربستان، بازیکنانی مانند سالم الدوسری، عبدالإله المالکی، سعود عبدالحمید، فراس البریکان و عبدالرحمن غریب در دو دیدار قبلی مقابل ژاپن به میدان رفته اند. ناصر الدوسری، عبدالله الخیبری و صالح الشهری نیز در هر کدام یک بازی مقابل تیم ملی ژاپن حضور داشته اند.

نکته جالب توجه این است که تنها بازیکنی که موفق به گلزنی در مقابل “سامورایی ها” شده، فراس البریکان است. او در مسابقات مقدماتی جام جهانی گذشته با یک گل زیبا، تیم ملی عربستان را به پیروزی 1-0 مقابل ژاپن رساند.

تیم ملی عربستان در گروه سوم این رقابت‌ها، با تیم‌های استرالیا، چین و اندونزی رقابت خواهد کرد. تیم ژاپن در حال حاضر با 6 امتیاز از دو بازی در صدر جدول این گروه قرار دارد.

مانچینی برای دیدار مقابل ژاپن و بحرین در تاریخ‌های 10 و 15 اکتبر، 4 دروازه بان، 9 مدافع، 7 هافبک، 4 وینگر و 4 مهاجم را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است.

پایگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *