مسی و رافینیا؛ تنها نمایندگان برزیل و آرژانتین در تیم منتخب کوپا

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کونمبول) به تازگی تیم منتخب رسمی مسابقات کوپا آمریکا 2024 را اعلام کرد. در این تیم که ترکیبی از برترین بازیکنان قاره آمریکا است، آرژانتین با پنج بازیکن بیشترین سهم را دارد و لیونل مسی، کاپیتان قهرمان جهان، نیز به عنوان یکی از مهاجمان این تیم انتخاب شده است.

تسلط آرژانتینی‌ها بر تیم منتخب

آرژانتینی‌ها با نمایش درخشان خود در کوپا آمریکا 2024 توانستند جایگاه خود را در تیم منتخب این رقابت‌ها تثبیت کنند. علاوه بر مسی، دیبو مارتینز (دروازه‌بان)، کریستین رومرو (مدافع)، رودریگو دی‌پل (هافبک) و لائوتارو مارتینز (مهاجم) دیگر نمایندگان آرژانتین در این تیم هستند. این نشان از قدرت بالای فوتبال آرژانتین در سطح قاره آمریکا است.

تنها یک نماینده از برزیل

در مقابل، برزیل که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی کوپا آمریکا بود، تنها یک نماینده در تیم منتخب دارد. رافینیا، ستاره برزیلی بارسلونا، تنها بازیکن برزیلی است که موفق شده به این تیم راه پیدا کند. غیبت ستاره‌هایی مانند وینیسیوس جونیور از رئال مادرید در این تیم جای تعجب دارد.

سایر بازیکنان منتخب

در تیم منتخب کوپا آمریکا، بازیکنانی از کشورهای مختلفی مانند اکوادور، کلمبیا، اروگوئه و کانادا نیز حضور دارند. خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی، که نمایش درخشانی در این رقابت‌ها داشت، به عنوان یکی از هافبک‌های تیم منتخب انتخاب شده است. همچنین، مانوئل اوگارته، هافبک اروگوئه‌ای که شایعاتی درباره پیوستن او به منچستریونایتد وجود دارد، نیز در این تیم حضور دارد.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *