واکنش حاتمی به ترک لیگ بسکتبال توسط بازیکنان خارجی

## مهران حاتمی: ذوب آهن با وجود حاشیه ها، تیم قدرتمندی است

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران پس از پیروزی مقابل ذوب آهن، به تمجید از این تیم پرداخت و برنامه های آینده تیم خود را تشریح کرد.

حاتمی با اشاره به قدرت ذوب آهن، گفت: “با وجود حاشیه هایی که حول این تیم وجود دارد، ذوب آهن همچنان تیمی با کادر فنی و بازیکنان توانمند است. آنها قطعا در ادامه فصل چالش های جدی برای سایر تیم ها ایجاد خواهند کرد.”

او در مورد خروج بازیکنان خارجی از لیگ برتر بسکتبال ایران نیز گفت: ” هر ساله در آغاز فصل با چالش های مشابه ای روبرو هستیم، اما بدون شک بازیکنان خارجی دیگری جایگزین آنها خواهند شد و شاهد یک لیگ قدرتمند خواهیم بود.”

در مورد شرایط تیم کاله، حاتمی اظهار داشت: “ما هنوز در ابتدای راه هستیم و به اوج آمادگی نرسیده ایم. کیفیت بازی ها در این مقطع پایین است اما به تدریج شاهد بهبود عملکرد تیم ها خواهیم بود.”

حاتمی در خصوص بازی آینده تیم کاله نیز گفت: “هیچ بازی آسانی وجود ندارد و ما با تمام توان در هر مسابقه حضور خواهیم داشت. با دقت برای بازی های آتی آماده خواهیم شد.”

در مورد داوری ها نیز گفت: “این موضوع در حیطه وظایف من نیست اما معتقدم همه باشگاه ها باید به تجهیزاتی مثل IRS مجهز شوند تا از اتفاق اشتباهات علیه تیم ها جلوگیری شود.”

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *