پارس جنوبی 1 – 0 نفت و گاز گچساران/ لیگ یک/ جهش شاگردان مهدی رجب با گل عرفان

## پارس جنوبی جم با پیروزی ارزشمند در خانه، فاصله خود را با صدر جدول کم کرد

در دیداری حساس از رقابت‌های لیگ یک، پارس جنوبی جم موفق شد با درخشش شاگردان رجب زاده، نفت و گاز گچساران را در خانه خود با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

این دیدار که در ورزشگاه… برگزار شد، از همان ابتدای بازی با حملات دو تیم همراه بود و هر دو تیم به دنبال کسب پیروزی بودند. در نیمه اول، نفت و گاز گچساران صاحب یک ضربه پنالتی شد اما ضربه امید علیپور با واکنش احمد مهرابی، دروازه‌بان پارس جنوبی جم، دفع شد. در ادامه، دو تیم نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اما نیمه دوم با شروع طوفانی پارس جنوبی جم آغاز شد و در دقیقه 53، عرفان پورافراز با یک ضربه دقیق، دروازه نفت و گاز گچساران را گشود. شاگردان داریوش یزدی در ادامه بازی تلاش زیادی برای جبران نتیجه انجام دادند و حتی چندین بار دروازه پارس جنوبی را تهدید کردند. اما دفاع سخت پارس جنوبی، موجب شد تا شاگردان مهدی رجب زاده این پیروزی ارزشمند را کسب کنند.

با این پیروزی، پارس جنوبی جم با 14 امتیاز به رتبه هفتم جدول صعود کرد و با توجه به فاصله کم از صدر جدول، شانس خوبی برای صعود به رده‌های بالاتر دارد. نفت و گاز گچساران هم با 10 امتیاز در رتبه دهم جدول قرار گرفت.

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *