چون طرفدار ندارم نمی‌شود همه اشتباهات علیه من باشد

## مهدی رحمتی: چرا همه اشتباهات علیه من است؟

سرمربی تیم هوادار پس از تساوی تیمش مقابل شمس آذر در نشست خبری، از عدم استفاده از VAR در این بازی انتقاد کرد. او معتقد است که نبود VAR در چنین بازی‌های حساس باعث ضرر تیم او شده است.

رحمتی در صحبت‌های خود گفت: “ما امروز شاهد یک بازی زیبا و پر موقعیت گل بودیم، اما واقعاً بدشانس بودیم. کمترین حق ما کسب 3 امتیاز بود.”

او در ادامه به شرایط حساس بازی و مشابه بودن وضعیت دو تیم در جدول اشاره کرد و پرسید: “چرا این بازی نباید VAR داشته باشد؟”

رحمتی به دو اشتباه داوری که در دو بازی قبلی تیمش رخ داده بود نیز اشاره کرد: “منِ مهدی رحمتی، در بازی قبلی پنالتی به حق تیمم را نگرفتم، آن هم مقابل استقلال. اگر این شرایط برعکس بود، 100 درصد این پنالتی گرفته می‌شد. امروز هم روی صحنه‌ای که حسین مهربان زده شد، 2 امتیاز از ما گرفته شد. در بازی مقابل خیبر هم یک پنالتی دیگر برای ما نگرفته شد.”

او با لحنی تند گفت: “چون طرفدار ندارم، همه اشتباهات علیه من است. امروز داور کارت زرد دوم به من داد، در حالی که نه من بی‌احترامی کردم، نه بی‌ادبی. فقط حرفم را زدم. حداقل تیمی که مستحق دریافت حقش است، به حقش برسد. VAR فقط برای تیم‌های پولدار و پرطرفدار است؟ پس حق ما که اینجا زحمت می‌کشیم چه می‌شود؟ چه کسی جواب ما را می‌دهد؟ از کمیته داوران خواهش می‌کنم برای اینگونه بازی‌های حساس VAR داشته باشد. این کمترین حق ماست.”

رحمتی همچنین به پنالتی که در بازی با استقلال از دست رفته بود و شرایط بازی را می‌توانست تغییر دهد، اشاره کرد و گفت: “امروز هم یک پنالتی طلبکار شدیم و این را می‌نویسم تا ببینم در آینده چه زمان خدا عوضش را به ما عنایت می‌کند.”

او همچنین از مصدومیت داریوش شجاعیان در آخرین تمرین خبر داد و گفت: “داریوش شجاعیان از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و کادر درمان تصمیم گرفت او استراحت کند.”

رحمتی در پایان صحبت‌های خود به روند خوب تیم هوادار و تاکید کرد که ” موقعیت‌هایی که از دست دادیم، در هیچ‌جایی از دست نمی‌رود! ما در ادامه بازی شانسی به تیم شمس آذر ندادیم. تیم ما روند خوبی دارد و با توجه به درخواستی که باشگاه می‌خواهد به جوانان بازی بدهیم، روند خوبی داریم.”

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *