گرایی بازگشت، قاسم‌پور همچنان در اوج

رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در اوزان غیر المپیکی و زیر 23 سال برگزار شد و ترکیب نهایی تیم‌های ملی مشخص شد. در این مسابقات که با حضور پرشور کشتی‌گیران برگزار شد، شاهد رقابت‌های بسیار نزدیک و جذابی بودیم.

در وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد، کامران قاسم‌پور با برتری مقابل امیرحسین فیروزپور، یک بار دیگر توانایی‌های خود را به نمایش گذاشت و به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی انتخاب شد. در وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی نیز دانیال سهرابی با شکست دادن محمدرضا گرایی، جواز حضور در رقابت‌های جهانی را کسب کرد.

یکی از جذاب‌ترین رقابت‌ها در وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی برگزار شد. در این وزن، محمدعلی گرایی با شکست دادن محمدرضا مختاری به فینال راه یافت و با غلبه بر رسول گرمسیری، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. بازگشت محمدعلی گرایی به ترکیب تیم ملی، خبر بسیار خوبی برای هواداران کشتی ایران است.

در وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی زیر 23 سال نیز یاسین یزدی با عملکرد درخشان خود، به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی انتخاب شد.

با مشخص شدن ترکیب تیم‌های ملی، اکنون همه نگاه‌ها به مسابقات جهانی آلبانی دوخته شده است. کشتی‌گیران ایرانی با انگیزه و آمادگی بالا به این مسابقات اعزام خواهند شد و امیدواریم بتوانند نتایج درخشانی کسب کنند.

نتایج کامل مسابقات به شرح زیر است:

  • کشتی آزاد 92 کیلوگرم: کامران قاسم‌پور (برنده)
  • کشتی فرنگی 72 کیلوگرم: دانیال سهرابی (برنده)
  • کشتی فرنگی 82 کیلوگرم: محمدعلی گرایی (برنده)
  • کشتی فرنگی 87 کیلوگرم زیر 23 سال: یاسین یزدی (برنده)

با توجه به نتایج این مسابقات، می‌توان گفت که کشتی ایران در آینده‌ای نزدیک نیز همچنان یکی از قدرت‌های برتر این رشته در جهان خواهد بود.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *