گواردیولا: قصد جدایی از سیتی را ندارم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در واکنش به شایعات اخیر درباره جدایی‌اش از این تیم، تأکید کرد که قصد ترک سیتی را ندارد.

در هفته‌های اخیر، با نزدیک شدن به پایان قرارداد گواردیولا با سیتی و همچنین مطرح شدن نام او به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی انگلیس، شایعاتی درباره جدایی وی از این تیم مطرح شده بود.

گواردیولا در این باره گفت: “شاید انتخاب درستی نبود که پس از قهرمانی در لیگ برتر انگلیس بگویم به جدایی از سیتی نزدیک‌تر هستم. اما منظورم این بود که هشت سال در سیتی بوده‌ام و قرار نیست که هشت سال دیگر هم اینجا باشم. اما منظورم این نبود که در حال ترک این تیم هستم!”

وی افزود: “وقتی قرار باشد جدا شوم، می‌گویم که در حال جدایی هستم. اما چنین حرفی نزدم. شاید نحوه و زمان مطرح کردن این صحبت درست نبود، اما این احساسی است که الان دارم. باید با باشگاه صحبت کنیم و مسئله سالیان درازی که من در این تیم بوده‌ام مطرح است. خواهیم دید که چه اتفاقی پیش خواهد آمد.”

گواردیولا همچنین تأکید کرد که دوست دارد در سیتی بماند و به بازیکنانش کمک کند. با این حال، او به اهمیت حفظ انگیزه و شور و اشتیاق در تیم اشاره کرد و گفت که نمی‌خواهد به صورت طولانی مدت در یک تیم باقی بماند.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *