آتیلا حجازی: مشکلی برای سرپرستی استقلال ندارم، اما نیاز به جذب بازیکن داریم!

آتیلا حجازی با حضور در باشگاه استقلال، شائعات مربوط به عدم تمایلش برای سرپرستی این تیم را تکذیب کرد و در عین حال به نیاز استقلال به جذب بازیکن جدید اشاره کرد.

به گزارش ورزش سه، آتیلا حجازی که پیش از این حضورش در استقلال به عنوان سرپرست در ابهام بود، امروز با حضور در این باشگاه، به طور رسمی اعلام کرد که مشکلی برای قبول این مسئولیت ندارد. او در این باره گفت: “جلسه‌ای برگزار شد و در باشگاه حضور پیدا کردم. مشکلی برای سرپرستی استقلال ندارم و کارم انجام شده است.”

حجازی همچنین در واکنش به مطرح شدن نام‌های مختلف برای سرپرستی استقلال، ضمن احترام قائل شدن برای این افراد، تأکید کرد که در این زمینه تابع تصمیمات باشگاه است: “احترام بسیار زیادی برای افرادی که نامشان مطرح شد قائل هستم. من چیزی در این زمینه نشنیدم و اگر اتفاقی قرار است رقم بخورد خود باشگاه رسما اعلام می‌کند. مشکلی نیست و با سمیعی در این زمینه صحبت کردم و مشکل خاصی نیست.”

یکی دیگر از موضوعاتی که در مورد آتیلا حجازی مطرح شده بود، بحث پاداش‌های دریافتی او بود. حجازی در این باره نیز توضیحاتی ارائه داد و این شایعات را به طور قاطع تکذیب کرد: “در فضای مجازی نه و در فضای رسانه این صحبت مطرح شده بود. امور مالی و شاهد زنده وجود دارد که من تا به حال ریالی بابت قراردادم و بحث پاداش دریافتی نداشته ام. این شایعه را صد در صد تکذیب می‌کنم.”

اما در بخش پایانی صحبت‌های خود، حجازی به موضوع نقل و انتقالات استقلال پرداخت و از نیاز این تیم به جذب بازیکن جدید سخن گفت: “نقل و انتقالات بد نبوده اما هنوز احتیاج داریم که یک‌سری بازیکن جذب کنیم. امیدوارم که در این چند روز اخیر بتوانیم بازیکنانی که مدنظر کادرفنی هستند جذب کنیم تا بتوانیم تیم قابل و خوبی را راهی مسابقات لیگ نخبگان و لیگ برتر کنیم. امیدوارم خواسته به حق هواداران انجام شود.”

باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه بازیکنانی به جمع آبی‌پوشان اضافه خواهند شد و آیا استقلال با هدایت فرهاد مجیدی و با حضور آتیلا حجازی در کسوت سرپرست، می‌تواند به نتایج مطلوبی در فصل پیش رو دست پیدا کند یا خیر.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *