ابوالفضل سلیمانی به آلومینیوم اراک می‌رود؟

تهران، 24 تیر 1403: ابوالفضل سلیمانی، مدافع جوان پرسپولیس، در آستانه توافق با باشگاه آلومینیوم اراک برای پیوستن به این تیم در فصل جدید قرار دارد.

سلیمانی که سال گذشته به صورت قرضی از پرسپولیس به آلومینیوم اراک رفته بود، در خط دفاعی این تیم به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت.

این مدافع جوان که سابقه قهرمانی سه گانه با پرسپولیس را نیز در کارنامه خود دارد، پس از یک سال حضور قرضی در آلومینیوم، به دنبال فرصتی بیشتر برای بازی کردن است و به نظر می‌رسد تمایل دارد دوباره با سیدمجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم، همکاری کند.

گفته می‌شود باشگاه آلومینیوم اراک در حال مذاکره با سلیمانی است و در صورت توافق نهایی، این بازیکن به عنوان اولین خرید این تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است که باشگاه آلومینیوم اراک پیش از این قرارداد بازیکنانی همچون امیر نوری، سیدمهران موسوی، شروین بزرگ و محمدامین کاظمیان را تمدید کرده بود.

هنوز مشخص نیست که آیا سلیمانی در نهایت به آلومینیوم اراک خواهد پیوست یا خیر، اما این خبر می‌تواند برای هواداران این تیم خوشحال‌کننده باشد، چرا که آنها به دنبال تقویت خط دفاعی تیم خود برای فصل جدید هستند.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *