احمدی وفا و فردین هدایتی در راه فینال/۲ فرنگی کار در گروه بازنده

## درخشش فرنگی‌کاران ایران در مسابقات جهانی: احمدی وفا و هدایتی راهی فینال

کشتی‌گیران فرنگی‌کار ایران در مسابقات جهانی با ارائه نمایش‌های قدرتمند، دو نماینده خود را به دیدار نهایی راهی کردند. علی احمدی وفا در وزن ۵۵ کیلوگرم و فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم با غلبه بر حریفان خود، شانس کسب مدال طلا را در انتظار خود می‌بینند.

احمدی وفا در مسیر رسیدن به فینال، در دور اول با اقتدار ایوان استفانسکی از اوکراین را شکست داد. در ادامه او با پیروزی مقابل آدام اولباشف از روسیه و ویشواجیت موری از هند، راهی دیدار نهایی شد. احمدی وفا در فینال مقابل راشاد ممدوف از آذربایجان به میدان خواهد رفت.

عرفان جرکنی در وزن ۶۳ کیلوگرم پس از پیروزی در دور اول و دوم، در مقابل ویتالی اریومنکو از مولداوی شکست خورد و به گروه بازنده‌ها راه یافت.

علی اسکو در وزن ۷۷ کیلوگرم نیز پس از غلبه بر سیمون بورکینهاگین از سوئد، در دور دوم مقابل الکساندرین گوتو از مولداوی مغلوب شد و راهی گروه بازنده‌ها شد.

یاسین یزدی در وزن ۸۷ کیلوگرم با غلبه بر آدام کارژیولا از لهستان و تورپال بیسلطانوف از دانمارک به نیمه‌نهایی رسید. یزدی در این مرحله مقابل مارسل استرکنبورگ از هلند مغلوب شد و به دیدار رده بندی راه یافت.

فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز با شکست دادن موحامت باکیر از ترکیه، میخایلو ویشنیوتسکی از اوکراین و پاول هلینچوک از بلاروس به نیمه نهایی رسید. او در نیمه‌نهایی کوپانی لازلو از مجارستان را شکست داد و در فینال مقابل دیمیتریو بابوریکو از بلاروس قرار خواهد گرفت.

مسابقات شانس مجدد در اوزان فوق از ساعت ۱۲ و مسابقات رده بندی و فینال از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد.

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *