از اخراج شدن هیچ ترسی ندارم

در چهارمین بازی از دور سوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، تیم ملی عربستان در خانه و در ورزشگاه الجوهره، با ارائه یک بازی پرانتقاد، برابر بحرین با تساوی بدون گل متوقف شد. این پنجمین امتیاز سعودی‌ها از چهار بازی بود.

روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی عربستان، در نشست خبری پس از بازی گفت: “امروز ما شایسته پیروزی بودیم و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. یک ضربه پنالتی را هم خراب کردیم، اما در مجموع ما باید پیروز می‌شدیم.”

او ادامه داد: ما فرصت‌های بسیاری را از دست دادیم و پنالتی را نیز هدر دادیم. ما با مالکیت 87 درصدی، بر جریان بازی تسلط داشتیم و سزاوار سه امتیاز مسابقه بودیم.”

در پاسخ به سوالی در مورد آنچه پس از بازی با هواداران رخ داد، وی گفت: “اگر من ناراحت هستم، طبیعی است که این اتفاقات رخ دهد.”

سرمربی ایتالیایی تیم ملی عربستان در پاسخ به این سوال که آیا نگران اخراج است، گفت: ” اگر پنالتی‌های بازی با اندونزی و امروز مقابل بحرین را گل کرده بودیم، حالا 9 امتیاز داشتیم. من از اخراج نمی‌ترسم.”

او ادامه داد: “در حمله به سطح مطلوب نرسیدیم. من تمام مهاجمانی را که در اختیار داشتم برای بهبود اوضاع به میدان فرستادم، اما موفق نشدیم. این مسئله تنها مربوط به این لحظه نیست، بلکه از قبل بوده و همچنان ادامه دارد.”

وی گفت: “در طول این سال، ما بازیکنان جوان زیادی داشتیم و برخی از آنها متأسفانه در تیم‌های خود بازی نمی‌کنند. به عنوان یک تیم پیشرفت کردیم، اما از بازیکنان هجومی مانند عبدالله ردیف، فراس البریکان، سالم الدوسری و صالح الشهری انتظار می‌رود که بیشتر کار کنند.”

مانچینی در پایان اضافه کرد: “از تجربه‌ام می‌گویم، آسان است که مربی را سرزنش کنید، اما بازیکنان هم باید بخشی از مسئولیت را بپذیرند. سرزنش مربی ساده است، اما بازیکنان نیز بخشی از مسئولیت دارند. ما با بازیکنان چه به صورت فردی و چه به صورت گروهی کار کرده‌ایم و آنها باید در سطحی بهتر از این ظاهر شوند.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *