از میانجی‌گیری در نزاع تا حضور هیولا روی تشک آلبانی

## درخشش دو ستاره جوان در رقابت‌های جهانی امید

رقابت‌های جهانی امید در آلبانی با حضور دو پدیده جدید برای تیم ملی کشتی ایران همراه بود که نوید آینده‌ای روشن را در دو وزن برای حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی، به ارمغان آورد.

محمد ناقوسی در وزن ۸۲ کیلوگرم، به طور غیرمنتظره‌ای به مسابقات اعزام شد. علیرضا عبدولی، قهرمان جوانان جهان، به دلیل مصدومیت ناشی از دخالت در یک نزاع و اصابت چاقو به چشمش، مجبور به انجام چند عمل جراحی شده و حضورش در کشتی همچنان نامشخص است. این اتفاق باعث شد تا ناقوسی به عنوان جانشین عبدولی، راهی آلبانی شود و تنها طلای ایران را در پنج وزن نخست مسابقات کسب کند.

فردین هدایتی، کشتی‌گیر فوق سنگین تیم ایران که طلای جوانان جهان را در کارنامه دارد، در هر مسابقه همه را شگفت‌زده می‌کند و در مسابقات جهانی امید نیز با عملکردی فوق‌العاده به فینال راه یافت. هدایتی که سابقه شکست رضا کایالپ، دارنده ۱۳ مدال جهان و المپیک را نیز در کارنامه دارد، اکنون یکی از مدعیان اصلی پوشیدن دوبنده تیم ملی بزرگسالان است. رقابت دیدنی او با امین میرزازاده، قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک پاریس، از نکات قابل توجه این دوره از مسابقات است. اتحادیه جهانی در پستی اینستاگرامی، از هدایتی با عنوان “هیولا” یاد کرده و به راحتی رقبایش را شکست می‌دهد.

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *