استقلال خوزستان به دنبال تقویت تیم با بازیکن فرانسوی جدید

باشگاه استقلال خوزستان در تلاش است تا با جذب بازیکنان جدید، تیم خود را برای رقابت‌های پیش رو تقویت کند. مدیرعامل این باشگاه از جذب یک وینگر فرانسوی خبر داده است.

کیوان بابادی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، در گفت‌وگویی با رسانه‌ها، به تشریح روند جذب بازیکنان جدید این تیم پرداخت. وی با تاکید بر اینکه تمام بازیکنان جذب شده با نظر سرمربی تیم انتخاب شده‌اند، گفت: «هیچ اعتقادی به کمیته فنی و مدیر فنی ندارم. تمام بازیکنانی که به خدمت گرفتیم قبل از ورود سرمربی به ایران با او هماهنگ شد.»

بابادی در ادامه افزود: «ما با توجه به نظر سرمربی و شاخص‌های موردنیاز او، بازیکنان مورد نظر را انتخاب کرده‌ایم و هیچ بازیکنی بدون نظر بوژوویچ جذب نشده است.»

جذب وینگر فرانسوی

یکی از مهم‌ترین خریدهای اخیر استقلال خوزستان، جذب گوئی وانا، وینگر فرانسوی است. بابادی در این باره گفت: «ما با گوئی وانا یک وینگر فرانسوی به توافق رسیده‌ایم که فکر می‌کنم بازیکن بسیار باکیفیتی است و در طول فصل به ما کمک خواهد کرد.»

سایر خریدهای استقلال خوزستان

علاوه بر گوئی وانا، استقلال خوزستان پیش از این نیز بازیکنان دیگری را جذب کرده است. از جمله این بازیکنان می‌توان به ساویو و نونس اشاره کرد. همچنین این باشگاه در حال مذاکره با یک مدافع دیگر است.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *