اسنایدر: توپ طلای 2010 حق من بود، نه مسی!

وسلی اسنایدر، ستاره سابق تیم‌های اینتر میلان و رئال مادرید، همچنان بر این باور است که او شایسته‌تر از لیونل مسی برای دریافت توپ طلای سال 2010 بوده است.

در مصاحبه اخیر خود، اسنایدر صراحتاً اظهار داشت که در آن سال، او با توجه به عملکرد درخشانش در باشگاه اینتر میلان و تیم ملی هلند، شایستگی بیشتری برای کسب این جایزه داشته است. او معتقد است که رای داوران برای انتخاب مسی به عنوان بهترین بازیکن سال، تصمیمی نادرست بوده است.

اسنایدر در سال 2010 با اینتر میلان به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت و در تیم ملی هلند نیز به فینال جام جهانی رسید. با این حال، توپ طلای آن سال به لیونل مسی رسید که در آن فصل با بارسلونا قهرمان لالیگا شده بود.

اگرچه بیش از یک دهه از آن زمان گذشته است، اما اسنایدر همچنان به این موضوع فکر می‌کند و معتقد است که بسیاری از هواداران فوتبال با نظر او موافق هستند. او از ابراز همدردی هواداران نسبت به خود تشکر کرد و گفت که این نشان‌دهنده ارزش و اهمیتی است که مردم برای او قائل هستند.

با وجود گذشت سال‌ها، بحث درباره برنده توپ طلای 2010 همچنان ادامه دارد و بسیاری از کارشناسان و هواداران فوتبال معتقدند که اسنایدر شایستگی بیشتری برای کسب این جایزه داشته است.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *