اسکوچیچ: تراکتور تیم برتر زمین بود

## اسکوچیچ: تراکتور سزاوار پیروزی بود

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تراکتور پس از پیروزی مقابل روشن تاجیکستان در نشست خبری گفت: “به تیم خودم تبریک می‌گویم، ما مستحق این پیروزی بودیم و تیم برتر زمین بودیم. اگرچه می‌توانستیم زودتر نتیجه را قطعی کنیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. در مقاطعی از بازی از عملکرد تیم رضایت نداشتم و احساس می‌کردم کنترل بازی از دستمان خارج می‌شود و حریف روی دروازه ما فشار می‌آورد. اما در نهایت پیروزی شیرین بود.”

وی در خصوص غیبت موهون باگان و عدم حضورشان در ایران، اظهار داشت: “دوست ندارم در این مورد صحبت کنم. متاسفم که تیم هندی به کشورمان سفر نکرد. این اتفاق برای مسابقات خوب نیست و ما دو بازی کمتر انجام می‌دهیم. کنفدراسیون فوتبال آسیا باید این موضوع را مدیریت کند.”

اسکوچیچ درباره بازی برگشت مقابل روشن تاجیکستان نیز گفت: “تیم روشن برای ما قابل احترام است. تمرکز من روی تراکتور است و سعی می‌کنیم به بهترین شکل خودمان را برای بازی آماده کنیم.”

او در مورد اهداف تراکتور در مسابقات آسیایی، بیان کرد: “مطمئناً رویای قهرمانی داریم و می‌خواهیم بهترین نتیجه را برای باشگاه رقم بزنیم. اما فعلاً به قهرمانی فکر نمی‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم.”

اسکوچیچ در خصوص کشور تاجیکستان نیز اظهار داشت: “مطمئناً یک روز به عنوان گردشگر به تاجیکستان خواهم آمد. من از این کشور بسیار خوشم آمد و تعریف‌های زیادی از تاجیکستان شنیده‌ام.”

به گزارش ایسنا، سرمربی تراکتور در خصوص احتمال برگزاری بازی تراکتور و الوکره در کشور ثالث، توضیح داد: “ ترجیح می‌دهیم در ورزشگاه خودمان و در حضور هواداران پرشورمان بازی کنیم. اما من تصمیم‌گیرنده نیستم و بازی هر کجا که برگزار شود، با صد درصد آمادگی حضور خواهیم داشت.”

انتهای پیام

این خبر را در تهران ورزشی دنبال کنید

منبع ایسنا

اسکوچیچ: تراکتور تیم برتر زمین بود

تهران ورزشی

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *