اشرف حکیمی: از شکست ناامیدم، اما برای برنز می‌جنگیم

اشرف حکیمی، ستاره مراکشی پاری سن ژرمن، پس از شکست تیمش مقابل اسپانیا در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های المپیک، به انتقادات صورت گرفته واکنش نشان داد. او در پیامی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، از نتیجه بازی ابراز ناامیدی کرد، اما تأکید کرد که تیم ملی مراکش برای کسب مدال برنز تمام تلاش خود را خواهد کرد.

حکیمی که در این دیدار عملکرد چندان خوبی نداشت و به خصوص در صحنه پنالتی اسپانیا مورد انتقاد قرار گرفت، در پیام خود از هواداران تیم ملی مراکش تشکر کرد و به آن‌ها قول داد که در بازی رده‌بندی تمام تلاش خود را برای کسب مدال برنز انجام خواهند داد.

انتقادات از عملکرد اشرف حکیمی

عملکرد اشرف حکیمی در دیدار مقابل اسپانیا با انتقادات زیادی همراه بود. بسیاری از کارشناسان معتقدند که او در این بازی به اندازه بازی‌های قبلی درخشش نداشت و نتوانست تأثیرگذاری لازم را در تیم ملی مراکش داشته باشد. همچنین، حرکت او در قبل از زدن پنالتی اسپانیا که سعی داشت آرنائو تناس را تحریک کند، با واکنش‌های منفی زیادی روبرو شد.

شادی گل پنگوئنی و تکرار آن

اشرف حکیمی در این بازی نیز شادی گل معروف خود به سبک پنگوئن را تکرار کرد. با این حال، بر خلاف جام جهانی که این شادی با پیروزی مراکش همراه بود، این بار اسپانیا موفق به پیروزی شد و شادی اشرف ثمری نداشت.

نتیجه‌گیری

اشرف حکیمی به عنوان یکی از ستاره‌های تیم ملی مراکش، پس از شکست مقابل اسپانیا تحت فشار زیادی قرار گرفته است. با این حال، او با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی تلاش کرده تا به هواداران اطمینان دهد که تیم ملی مراکش برای کسب مدال برنز تمام تلاش خود را خواهد کرد. باید دید که اشرف حکیمی و تیم ملی مراکش در بازی رده‌بندی چه عملکردی خواهند داشت.

.جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *