افشاگری مدل سوئدی از خوشگذرانی ستاره رئال:/ نتوانستم تلفنم را به میهمانی خصوصی امباپه ببرم!

خبر سفر اخیر کیلیان امباپه به سوئد و برگزاری یک مهمانی خصوصی در این شهر به تازگی منتشر شده است. ستاره فرانسوی تیم رئال مادرید در تعطیلات بین دو دوره بازی تیم ملی فرانسه، سفری به سوئد داشت تا با تعدادی از نزدیکانش لحظات خوشی را سپری کند.

اما این سفر با یک اتفاق ناگوار همراه شد. یک زن سوئدی مدعی شده است که در هتلی که امباپه در آن اقامت داشته، مورد حمله قرار گرفته و این اتفاق در تاریخ 10 اکتبر، روز حضور امباپه در هتل رخ داده است. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد، اما هنوز نام امباپه به عنوان مظنون اصلی در پرونده ذکر نشده است.

در ارتباط با این پرونده، جولیا فرانزن، مدل و اینفلوئنسر مشهور سوئدی، اعلام کرد که در تاریخ 10 اکتبر، امباپه یک مهمانی خصوصی برگزار کرده بود.

جولیا در گفتگو با روزنامه اکسپرسن سوئد گفت: “در این نوع مهمانی‌ها، معمولاً از چندین دختر برای حضور در جمع دعوت می‌شود. برگزار کنندگان این مهمانی‌ها، معمولاً اسامی دختران را در لیست انتظار قرار می‌دهند تا در زمان مناسب با آنها تماس بگیرند. این کار شباهت زیادی به مدلینگ دارد.”

او ادامه داد: “در مهمانی امباپه، از همه مهمانان خواسته شد که قبل از ورود به کلوپ شبانه، تلفن‌های همراه خود را در یک جعبه قرار دهند. بنابراین هیچ عکسی از آن شب وجود ندارد. این اتفاق قبلاً هم در میهمانی‌های دیگر نیز رخ داده است. “

جولیا بار دیگر در سال 2018 در میهمانی تیم ملی فوتبال فرانسه قبل از جام جهانی در تورین حضور داشت. او در این باره گفت: “در آن زمان نیز از ما خواسته شد که گوشی‌های خود را در مکان مشخصی قرار دهیم. مهمانی پر سر و صدا اما خصوصی و خوبی بود.”

کیلیان امباپه هرگونه ارتباط خود با این اتفاق را کاملاً رد کرده و وکیل او معتقد است که مطرح شدن چنین اتهاماتی یک نوع تله و پاپوش است.

2096078

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *