الاتحاد به دنبال جدایی از دو ستاره خارجی خود است

باشگاه الاتحاد عربستان سعودی که در نقل و انتقالات تابستانی گذشته با جذب ستاره‌های بزرگ خبرساز شده بود، حالا در تلاش است تا از دو بازیکن خارجی خود جدا شود.

ژوتا فیلیپه در آستانه جدایی

طبق گزارش‌های منتشر شده، کادر فنی الاتحاد در جلسه‌ای ویژه با ژوتا فیلیپه، وینگر پرتغالی تیم، به دنبال قانع کردن او برای ترک باشگاه است. دلایل این تصمیم، عدم تطابق عملکرد ژوتا با برنامه‌های فنی لوران بلان، سرمربی الاتحاد، عنوان شده است.

گفته می‌شود که باشگاه الاتحاد در نظر دارد تا با همکاری باشگاه الفتح، بخشی از حقوق ژوتا را پرداخت کند تا این انتقال صورت گیرد. البته، گزینه‌های دیگری نیز برای جدایی ژوتا از الاتحاد مطرح شده است.

لوئیز فیلیپه نیز در لیست فروش

علاوه بر ژوتا، احتمال جدایی لوئیز فیلیپه، مدافع برزیلی تیم نیز وجود دارد. عملکرد ناامیدکننده فیلیپه در تمرینات پیش‌فصل، باعث شده تا باشگاه الاتحاد به فکر جدایی از او بیفتد. با این حال، تاکنون هیچ اقدام عملی در این زمینه انجام نشده است.

علت این تصمیمات

باشگاه الاتحاد در تابستان گذشته با جذب بازیکنان گران‌قیمتی مانند ژوتا و فیلیپه، هزینه‌های زیادی را متحمل شده است. به نظر می‌رسد که این باشگاه در تلاش است تا با فروش این بازیکنان، بخشی از هزینه‌های خود را جبران کند و همچنین به تعادل مالی دست یابد.

آینده الاتحاد

با توجه به این تغییرات، آینده باشگاه الاتحاد در فصل جدید لیگ عربستان سعودی با ابهاماتی همراه است. باید منتظر ماند و دید که آیا الاتحاد می‌تواند با فروش این بازیکنان و جذب بازیکنان جدید، به موفقیت‌های بیشتری دست یابد یا خیر.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *