ایتالیا با نمایش درخشان در پاریس، فرانسه را شکست داد

در یک بازی هیجان‌انگیز و پرگل، تیم ملی ایتالیا موفق شد با نتیجه 3-1 فرانسه را در خانه‌اش شکست دهد. این پیروزی در حالی رقم خورد که ایتالیا در ابتدای بازی با گل سریع بارکولا از حریف خود عقب افتاد، اما با نمایش چشم‌نواز و بازی ترکیبی زیبا، توانست بازی را به نفع خود تمام کند.

گل‌های دی‌مارکو، فراتزی و راسپادوری برای ایتالیا و گل بارکولا برای فرانسه، این دیدار را به یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته تبدیل کرد. عملکرد درخشان بازیکنان ایتالیا و به خصوص تونالی و دی‌مارکو، تحسین کارشناسان فوتبال را برانگیخت.

این پیروزی برای ایتالیا بسیار مهم بود، چرا که پس از ناکامی در صعود به جام جهانی، این تیم به دنبال بازگشت به روزهای اوج خود است. همچنین، این پیروزی فشارها را از روی اسپالتی، سرمربی ایتالیا، کم کرد.

از سوی دیگر، این شکست برای فرانسه بسیار تلخ بود، چرا که آن‌ها در خانه و مقابل هواداران خود شکست خوردند. این نتیجه می‌تواند سوالاتی را در مورد آینده دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، ایجاد کند.

در دیگر بازی این گروه، ترکیه و ولز به تساوی بدون گل دست یافتند. این نتیجه برای هر دو تیم چندان رضایت‌بخش نبود، اما برای ترکیه که با یک نفر کمتر بازی می‌کرد، کسب یک امتیاز از این بازی قابل قبول بود.

با این نتایج، جدول گروه دوم لیگ ملت‌های اروپا تغییرات زیادی کرد و رقابت برای صعود به مرحله بعد بسیار نزدیک شده است.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *