باخت عطایی در روز برد اکبری/ شهداب طلسم شکنی کرد

## هفته پنجم لیگ برتر والیبال با نتایج جالب توجه به پایان رسید

هفته پنجم لیگ برتر والیبال با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف کشور به پایان رسید. در این هفته شاهد پیروزی تیم های قدرتمند و شکست برخی از مدعیان بودیم.

شهداب یزد، نایب قهرمان فصل گذشته و آسیا، پس از چند هفته ناکامی در نهایت توانست مقابل پاس گرگان به پیروزی برسد. این تیم با نتیجه ۳ بر ۱ و با امتیازهای ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۱۴ بر ۲۵ و ۲۲ بر ۲۵ به پیروزی دست یافت.

پیکان تهران هم که در هفته گذشته مقابل تیم طبیعت به اولین برد خود رسیده بود، در این هفته با غلبه بر چادرملوی اردکان به روند پیروزی خود ادامه داد. پیکان با نتیجه ۳ بر ۱ و با امتیازهای ۲۱ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۷ بر ۲۵ به پیروزی رسید.

فولاد سیرجان ایرانیان که در هفته های گذشته نتایج قابل قبولی کسب کرده بود، این بار در مقابل سایپا تهران به شکست خورد. سایپا با نتیجه ۳ بر ۲ و با امتیازهای ۲۰ بر ۲۵، ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۱، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۱ فولاد را شکست داد.

در دیگر دیدارهای این هفته، مس رفسنجان با نتیجه ۳ بر ۲ مهرگان نور را شکست داد، صنعتگران امید با نتیجه ۳ بر صفر سپهر صدرا مشهد را مغلوب کرد و شهرداری ارومیه با نتیجه ۳ بر صفر گیتی‌پسند اصفهان را شکست داد.

**نتایج کامل هفته پنجم لیگ برتر والیبال مردان:**

* چادرملو اردکان ۱ – پیکان تهران ۳
* پاس گرگان ۱ – شهداب یزد ۳
* سایپا تهران ۳ – فولاد سیرجان ایرانیان ۲
* مس رفسنجان ۳ – مهرگان نور ۲
* سپهر صدرا مشهد صفر – صنعتگران امید ۳
* گیتی‌پسند اصفهان صفر – شهرداری ارومیه ۳

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *