برانکو در چین به ایستگاه پایانی رسید؟

## برانکو در آستانه خداحافظی از تیم ملی چین؟

تیم ملی چین با تنها دو گل زده و ۱۲ گل خورده در قعر جدول گروه C رقابت‌های انتخابی جام جهانی در آسیا قرار دارد. عملکرد ضعیف تیم ملی چین، فشارها بر برانکو ایوانکوویچ، سرمربی این تیم، را افزایش داده است.

ایوانکوویچ از بهمن گذشته هدایت تیم ملی چین را برعهده گرفته است، اما در هفت بازی تنها یک پیروزی، دو تساوی و چهار شکست را تجربه کرده است. نتایج ناامید کننده تیم باعث شده تا هواداران چینی با انتقاد از برانکو خواهان برکناری او شوند.

رسانه‌های چینی گزارش داده‌اند که هواداران از عملکرد تیم ناخرسند هستند و استعفای ایوانکوویچ را خواستار شده‌اند. به گفته آنها، تیم ملی چین با این مربی به موفقیت نمی‌رسد.

برانکو پس از شکست تیم ملی چین مقابل استرالیا ضمن تاکید بر عملکرد شجاعانه تیم در بازی، به فشار و مقاومت تیم‌های قدرتمند آسیایی اشاره کرد. او تصریح کرد که تیم ملی چین با وجود شکست در پی کسب نتایج مثبت در بازی‌های آینده است.

برانکو در دوران حرفه‌ای خود تیم‌های معتبری از جمله تیم ملی ایران، پرسپولیس و الاهلی را هدایت کرده است. او همچنین در تیم ملی کرواسی به عنوان دستیار میرسلاو بلاژویچ فعالیت داشته است.

در جدول گروه C ، چین در مقام ششم قرار دارد و در بازی بعدی مقابل تیم ملی اندونزی قرار می‌گیرد. تیم‌های اول و دوم هر گروه به طور مستقیم راهی جام جهانی می‌شوند و تیم‌های سوم و چهارم نیز به دور بعدی انتخابی راه خواهد یافت.

پایگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *