برای سِر الکس احترام بی‌نهایت قائلم/ مورینیو: فرگوسن را اخراج کردند، فدای سرش!‏

## خاطرات ژوزه مورینیو از سِر الکس فرگوسن: عشق هواداران ارزشش از پول بیشتره!

اخیراً مورینیو، سرمربی فعلی فنرباغچه ترکیه ، در مصاحبه ای درباره رابطه ویژه اش با منچستر یونایتد و به طور خاص سِر الکس فرگوسن صحبت کرد. مورینیو ضمن ابراز احترام عمیق به فرگوسن، از جدایی فرگوسن از منچستر به عنوان سفیر جهانی باشگاه انتقاد کرد.

مورینیو با اشاره به اینکه فرگوسن عشق و محبت هواداران یونایتد در سراسر جهان را ارزش مهمتری از حقوق 2 میلیون یورویی خود به عنوان سفیر باشگاه می‌داند ، تصمیم جدایی فرگوسن را برای باشگاه مضر دانست.

جیم راتکلیف ، مالک جدید منچستر یونایتد، با هدف کاهش هزینه ها تصمیم به توقف پرداخت حقوق فرگوسن به عنوان سفیر باشگاه گرفته بود.

مورینیو در نشست مطبوعاتی تیم خود در استانبول درباره فرگوسن گفت : “رابطه من و سِر الکس بی نظیر بود. مستند زندگی من در نت فلیکس به شما نشان خواهد داد که چرا این قدر برای او احترام قائلم . در مورد جدایی او از پست سفیر باشگاه اطلاعات دقیقی ندارم و اصلا برای من مهم نیست . اما می دانم که مهمترین چیز در جهان برای سِر الکس عشق و احترامی است که هواداران یونایتد در سراسر جهان نثار او می کنند. این برای فرگوسن خیلی ارزشمندتر از چند دلار حقوق است که به عنوان سفیر باشگاه دریافت می کرد . ”

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *