بوژوویچ: ضد حملات خوبی زدیم

## بوژوویچ: استراتژی ضدحمله، رمز پیروزی ما بود

**میودراگ بوژوویچ**، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، پس از پیروزی تیمش مقابل مس کرمان در نشست خبری گفت: “بازی بسیار خوبی بود. ما با قدرت و شهامت کار را شروع کردیم و چند فرصت گلزنی عالی داشتیم.”

او در ادامه افزود: “در حالی که برتر از حریف بودیم، به گل رسیدند. این اتفاق کمی باعث آشفتگی تیم شد، اما توانستیم با حفظ آرامش و تمرکز، بازی را به جریان خود برگردانیم و به تساوی برسیم.”

بوژوویچ با اشاره به استراتژی تیمش در نیمه دوم گفت: “در نیمه دوم میدان را به حریف واگذار کردیم، زیرا می‌دانستیم که برای جبران گل عقب افتاده تلاش خواهند کرد. با این استراتژی، روی ضدحمله تمرکز کردیم و توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم. حتی می‌توانستیم گل های بیشتری بزنیم.”

او با بیان اینکه تیمش در بدترین زمان گل دوم را دریافت کرد، اظهار داشت: “مجددا آشفتگی در تیم ایجاد شد. با این حال، به سرعت به خودمان آمدیم و تلاش کردیم با آرامش و هدفمند بازی کنیم. زمان زیادی تا پایان نیمه اول باقی مانده بود و ما تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار گرفتیم.”

**او در پایان گفت: “ما در این بازی به خوبی از استراتژی ضدحمله استفاده کردیم و همین امر باعث پیروزی تیم شد. این پیروزی نشان از توانایی تیم ما دارد و امیدوارم در بازی‌های آینده نیز به همین شکل قدرتمند و با انگیزه ظاهر شویم.”**

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *