تاج: حل مشکل سربازی بازیکنان فوتبال در راه است

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، خبر از پیشرفت قابل توجه در حل مشکل سربازی بازیکنان فوتبال داد. وی در مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد که جلسات متعددی با ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شده و توافقات خوبی حاصل شده است.

تاج با بیان اینکه “به نظر ما ظرف و مظروف همخوانی نداشت، چون تعداد زیادی از فوتبالیست‌های ما سربازی می‌شوند و همه باید به تیم‌های ملوان د فجر بروند”، به مشکلاتی که سربازان فوتبالیست با آن مواجه بودند، اشاره کرد. وی افزود که این رویه نه تنها برای بازیکنان، بلکه برای فوتبال کشور نیز زیان‌آور بود.

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد که بازیکنان سرباز باید بتوانند به جای گذراندن خدمت سربازی در پادگان‌ها، به فعالیت ورزشی خود ادامه دهند. او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ایران قوی و ورزش قوی، بر اهمیت حمایت از ورزشکاران و ایجاد شرایط مناسب برای فعالیت آن‌ها تأکید کرد.

تاج در ادامه بیان کرد که در جلسات برگزار شده با ستاد کل نیروهای مسلح، راهکارهایی برای حل مشکل سربازی بازیکنان فوتبال ارائه شده است و به زودی شاهد اجرایی شدن این راهکارها خواهیم بود.

این خبر خوش برای فوتبال ایران می‌تواند تحولی بزرگ ایجاد کند. با حل مشکل سربازی بازیکنان فوتبال، این ورزشکاران می‌توانند با خیالی آسوده به فعالیت ورزشی خود ادامه دهند و در خدمت تیم‌های باشگاهی و تیم ملی باشند. همچنین، این امر می‌تواند به افزایش سطح کیفی فوتبال ایران و کشف استعدادهای جدید کمک کند.

با توجه به اهمیت موضوع سربازی برای ورزشکاران، به ویژه فوتبالیست‌ها، پیگیری و اجرایی شدن این توافقات از سوی فدراسیون فوتبال و ستاد کل نیروهای مسلح، مورد توجه و استقبال جامعه ورزشی قرار گرفته است.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *