تنش در روابط بایرن مونیخ و بایر لورکوزن بر سر انتقال جاناتان تاه

فرناندو کارو، مدیر باشگاه بایر لورکوزن، در اظهارات اخیر خود به شدت از مکس ایبرل، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ، انتقاد کرده و اعلام کرده است که حاضر به مذاکره با او نیست. این تنش‌ها در پی مذاکرات ناموفق دو باشگاه بر سر انتقال جاناتان تاه، مدافع ارزشمند لورکوزن، به بایرن رخ داده است.

بایرن مونیخ در تلاش است تا با تقویت تیم خود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، آمادگی لازم برای رقابت در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. جاناتان تاه به عنوان یکی از اهداف اصلی باواریایی‌ها شناخته می‌شود و عملکرد درخشان او در فصل گذشته باعث شده تا بایرن به دنبال جذب این مدافع مستعد باشد.

در حالی که رسانه‌های آلمانی از پیشرفت مذاکرات بین دو باشگاه خبر می‌دادند و انتظار می‌رفت که انتقال تاه به بایرن قطعی شود، اظهارات تند کارو نشان می‌دهد که مذاکرات به بن‌بست خورده است. به نظر می‌رسد دلیل اصلی این اختلاف، عدم توافق دو باشگاه بر سر قیمت انتقال تاه باشد. بایرن مونیخ تلاش می‌کند تا با پرداخت مبلغی کمتر، این بازیکن را به خدمت بگیرد، اما لورکوزن اصرار دارد که مبلغ پیشنهادی بایرن با ارزش واقعی تاه همخوانی ندارد.

لورکوزن ترجیح می‌دهد که ریسک از دست دادن تاه به عنوان بازیکن آزاد در پایان قراردادش را بپذیرد تا اینکه او را با قیمتی پایین به رقیب مستقیم خود واگذار کند. این موضع‌گیری قاطع لورکوزن نشان می‌دهد که این باشگاه به حفظ ستاره خود بسیار مصمم است.

با توجه به اظهارات تند کارو، به نظر می‌رسد که روابط بین دو باشگاه به شدت تیره شده است و احتمال انتقال تاه به بایرن در کوتاه مدت بسیار کم است. این موضوع می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر برنامه‌های نقل و انتقالاتی هر دو باشگاه داشته باشد.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *