تن‌هاخ: برای شکست سیتی متحد می‌شویم

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، پیش از دیدار سوپرجام انگلیس مقابل منچسترسیتی، از اهمیت اتحاد و تلاش تیمش برای کسب پیروزی سخن گفت.

در دیداری که به عنوان یکی از حساس‌ترین بازی‌های آغازین فصل در فوتبال انگلیس شناخته می‌شود، منچستریونایتد و منچسترسیتی به مصاف هم خواهند رفت. تن‌هاخ در آستانه این دیدار، بر اهمیت اتحاد و تلاش جمعی تیمش تاکید کرده است.

تن‌هاخ: “باید متحد باشیم و بجنگیم”

سرمربی شیاطین سرخ با اشاره به قدرت بالای منچسترسیتی، بر لزوم آمادگی کامل تیمش برای این بازی تاکید کرد. او گفت: “ما باید برای این بازی آماده باشیم. این چالشی بزرگ برای ما خواهد بود چون اولین بار است که در فصل جدید کنار هم به میدان خواهیم رفت.”

تمرکز بر قدرت تیم

تن‌هاخ همچنین به انگیزه بالای بازیکنانش برای این بازی اشاره کرد و گفت: “همه خیلی برای این بازی هیجان دارند و ورزشگاه ومبلی همیشه احساسات خوبی را در ما زنده کرده است.”

نگرانی درباره مصدومان

با این حال، تن‌هاخ درباره وضعیت برخی از بازیکنان مصدوم تیمش ابراز نگرانی کرد و گفت که حضور هری مگوایر، ویکتور لیندلوف، لوک شاو و آرون وان بیساکا در این بازی هنوز قطعی نیست.

فرصت برای جوانان

سرمربی یونایتد همچنین به احتمال بازی دادن به یوشوا زیرکزی، ستاره جوان تیمش اشاره کرد و گفت: “او واقعا برای بازی کردن عطش زیادی دارد و منتظر فرصتش است.”

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *