تیم ضعیفی در لیگ برتر فوتسال زنان نداریم/ نفت برای بهترین عنوان تلاش می‌کند

## نفت آبادان با اقتدار به دنبال تکرار قهرمانی در لیگ برتر فوتسال زنان

**سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان با اشاره به تغییرات در ترکیب تیمش، از تلاش برای رسیدن به بهترین عنوان در این فصل خبر داد.**

پریسا امامی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تأکید بر پویایی لیگ برتر فوتسال زنان و عدم وجود تیم ضعیف در این رقابت‌ها، اظهار کرد: تیم مس رفسنجان امسال با بازیکنان جوان و پرانرژی، متحول شده است. اما هر تیمی که مقابل قهرمان فصل گذشته قرار می‌گیرد، به طور طبیعی به صورت دفاعی بازی می‌کند.

وی با اشاره به عملکرد تیم نفت آبادان در دیدار برابر مس رفسنجان، گفت: حریف با استراتژی دفاعی، بازی را دشوار کرد. ما نیز به دلیل حساسیت بازی بعدی، برای کسب سه امتیاز، با فشار زیادی بازی می‌کردیم.

سرمربی تیم نفت آبادان، در خصوص تغییرات در ترکیب تیمش، گفت: ما چند بازیکن با تجربه را از دست داده‌ایم، اما بازیکنان جوان و با انگیزه ای به تیم اضافه شده‌اند که به تدریج به هماهنگی کامل می‌رسند. تیم ما تقریبا ۵۰ درصد تغییر کرده است، اما مطمئناً هفته به هفته قدرتمندتر خواهد شد.

امامی با بیان اینکه تمام تلاش تیم برای رسیدن به بهترین عنوان در این فصل است، گفت: هدف ما تکرار قهرمانی در لیگ برتر فوتسال زنان است و با قدرت برای رسیدن به این هدف پیش می‌رویم.

پایگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *