جمله مشترک سرمربی وستاره تیم ملی قطر: حالا آماده بردن ایران هستیم

## تیم ملی ایران و قطر در امارات به مصاف هم می‌روند: آمادگی دو تیم برای یک تقابل حساس

تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی، در هفته چهارم گروه A به مصاف قطر خواهد رفت. طبق تصمیم AFC، این دیدار در یک کشور ثالث برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران ورزشگاه بن راشد شهر دبی امارات را برای این مسابقه حساس انتخاب کرده است.

پس از تساوی بدون گل مقابل ازبکستان در تاشکند، کاروان تیم ملی ایران به تهران بازگشت و پس از سوخت‌گیری هواپیما، راهی امارات شد.

با توجه به اینکه این دیدار در امارات برگزار خواهد شد، تیم ملی ایران دیگر نگران جو استادیوم‌های ایران و حضور پرشور هواداران در آن نخواهد بود. با توجه به پیروزی سه بر یک مقابل قرقیزستان در دیدار قبلی خود، ملی‌پوشان ایران با روحیه بالا آماده رویارویی با شاگردان امیر قلعه نویی هستند.

از سوی دیگر، اکرم عفیف، بهترین بازیکن قطر در بازی قبلی مقابل قرقیزستان، در خصوص این پیروزی گفت: ” قرقیزستان حریف بسیار قدرتمندی بود که روحیه جنگندگی بالایی داشت. ما کمی از مسیر خود دور شده بودیم و به این پیروزی و بازگشت به آرامش نیاز داشتیم.”

عفیف در خصوص بازی با تیم ملی ایران نیز افزود: ” با این پیروزی، با روحیه و آرامش بیشتری برای بازی با ایران آماده می‌شویم. آنها یکی از بهترین تیم‌ها هستند و انگیزه یکی از مهم‌ترین بخش‌های فوتبال ما در آن بازی خواهد بود.”

مارکو لوپز، سرمربی تیم ملی قطر نیز با تأیید صحبت‌های عفیف، گفت: ” سه امتیاز بازی با قرقیزستان برای ما بسیار مهم بود. ما باید با جدیت به هر مسابقه نزدیک شویم، زیرا راه پیش رو همچنان دشوار است.”

او در خصوص تقابل با تیم ملی ایران در هفته جاری نیز گفت: ” بسیار امیدواریم تا راه خود را که دوباره پیدا کردیم، ادامه دهیم. هدف ما صعود مستقیم به جام جهانی است.”

قهرمانی تیم ملی قطر در جام ملت‌های ۲۰۲۳ با پیروزی سه بر دو مقابل ایران در نیمه‌نهایی رقم خورد و حالا نشریات ورزشی این کشور مانند گلف، الیوم و الوطن با اعتماد به نفس بالایی از پیروزی عفیف و هم‌تیمی‌هایش در روز سه شنبه یاد می‌کنند.

پایگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *