جوکوویچ در دهکده المپیک پاریس تنها خواهد بود!

تهران، 24 تیر 1403: نواک جوکوویچ، تنیسور صربستانی و شماره دو جهان، در تصمیمی غیرمنتظره، در دهکده المپیک پاریس با کاروان ورزشی صربستان زندگی نخواهد کرد.

به گزارش رسانه‌ها، یکی از اعضای هیئت صربستان در این خصوص گفت: “نواک جوکوویچ می‌خواهد بر روی آماده شدن برای المپیک تمرکز کند و حواسش کمتر پرت شود، همان‌طور که در توکیو 2020 اتفاق افتاد. ما انتظار داریم نواک در روزهای آینده بیاید، اگرچه او همراه کاروان ورزشی صربستان در دهکده المپیک زندگی نخواهد کرد.”

جوکوویچ در دوران حرفه‌ای خود فقط یک مدال برنز المپیک را در سال 2008 کسب کرده است. مسابقات تنیس المپیک پاریس از 6 مرداد به مدت یک هفته در زمین‌های خاکی رولان گاروس برگزار می‌شود.

هنوز مشخص نیست که دلیل این تصمیم جوکوویچ چه بوده است. برخی منابع معتقدند که او به دنبال تمرکز بیشتر و دوری از حواشی است. برخی دیگر نیز احتمال می‌دهند که او به دلیل مسائل امنیتی و یا پروتکل‌های بهداشتی این تصمیم را گرفته باشد.

این تصمیم جوکوویچ واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشته است. برخی از طرفداران او از این تصمیم حمایت کرده‌اند و معتقدند که این به نفع او برای کسب مدال خواهد بود. برخی دیگر نیز این تصمیم را عجیب و غیرمنتظره دانسته‌اند.

باید منتظر ماند و دید که آیا این تصمیم جوکوویچ در نهایت برای او مفید خواهد بود یا خیر.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *