حدادی تا هر زمانی بخواهد در کنار دوومیدانی هستم

## علی کفاشیان: تا هر زمانی که احسان حدادی در کنار دوومیدانی باشد، من هم هستم!

علی کفاشیان، رئیس اسبق فدراسیون فوتبال، با ابراز خرسندی از پیشرفت دوومیدانی ایران، از حمایت تمام قد خود از احسان حدادی در مسیر توسعه این رشته خبر داد.

کفاشیان در حاشیه رکوردگیری نونهالان و نوجوانان دختر و پسر کشور در فدراسیون دوومیدانی گفت: “با وجود تلاش‌های فراوان برای رشد دوومیدانی در گذشته، امروز شاهد ارتقای چشمگیر این رشته در کشور هستیم. ایجاد ورزشگاه‌های استاندارد در کنار رشد استعدادهای جوان، نویدبخش آینده ای درخشان برای دوومیدانی ایران است.”

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های احسان حدادی به عنوان رئیس فدراسیون دوومیدانی، افزود: “در کنار حدادی و با کمک همه علاقه‌مندان، دوومیدانی ایران به سمت شکوفایی پیش خواهد رفت.”

کفاشیان همچنین بر اهمیت برنامه‌ریزی دقیق برای توسعه دوومیدانی در زمینه‌های مختلف مانند آموزش، ساختار، شناسایی استعدادها و پرورش آنها تاکید کرد. “با اتکا به این برنامه‌ریزی می‌توانیم در آینده شاهد درخشش دوومیدانی ایران در مسابقات آسیایی و المپیک باشیم.”

در پایان، کفاشیان با اعلام حمایت همه‌جانبه خود از حدادی، اظهار داشت: “تا هر زمانی که احسان حدادی به عنوان رئیس فدراسیون در کنار دوومیدانی باشد، من نیز با تمام وجود از او و این رشته ورزشی حمایت خواهم کرد.”

پایگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *