حرف‌های جذاب کاپیتان ایران درباره غول‌کشی در لهستان

## میلاد عبادی‌پور: تیم ملی ایران در آینده قدرتمند خواهد بود

میلاد عبادی‌پور، دریافت کننده قدرتمند ایرانی تیم والیبال چستخووا لهستان، درباره عملکرد تیمش در لیگ حرفه‌ای لهستان و همچنین وضعیت تیم ملی ایران صحبت کرد. او پس از پیروزی چستخووا برابر آسکو رسوویا در هفته هشتم لیگ لهستان، در مصاحبه با رسانه‌های این کشور گفت: “در بازی مقابل بارکوم کازانی، عملکرد خوبی نداشتیم. اما در بازی با آسکو رسوویا، با وجود اینکه فرصت‌های زیادی برای امتیازگیری از دست دادیم، توانستیم پیروز شویم. این پیروزی ارزشمند بود، چون رقبای ما فرصت دوم به ما نمی‌دهند. ”

عبادی‌پور با اشاره به اهمیت اتحاد و همدلی در تیم، گفت: “مهم‌ترین چیز برای تیم ما این است که همه از هم حمایت کنند. در ست اول بازی با آسکو رسوویا نشان دادیم که وقتی با هم می‌جنگیم و مکمل یکدیگر هستیم، می‌توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. اما در ست دوم، به دلیل از دست دادن تمرکز و ارتباط ضعیف، بازی را واگذار کردیم. در ست چهارم توانستیم دوباره به بازی برگردیم و با تمرکز بالا و همدلی، پیروز شویم.”

او در پاسخ به این سوال که آیا پیروزی چستخووا مقابل تیم‌های قدرتمند لیگ لهستان مانند یاستربسکی و زاکسا نشان‌دهنده توانایی این تیم برای قهرمانی در فصل جاری است، گفت: “در لیگ لهستان، وقتی همه بازیکنان یک تیم در سطح بالا بازی کنند و با هم هماهنگ باشند، می‌توانند به موفقیت‌های بزرگی دست یابند. کیفیت بازیکنان تیم ما بالا است، اما مهم‌ترین مسئله این است که بتوانیم به خوبی کنار هم باشیم و با یکدیگر هماهنگ بازی کنیم. ”

عبادی‌پور در ادامه درباره سطح والیبال در لهستان صحبت کرد و گفت: “رقابت در لهستان بسیار بالا رفته است و این امر به دلیل نتایج خوب تیم ملی لهستان است. مدال نقره این تیم در المپیک، انگیزه زیادی برای پیشرفت والیبال باشگاهی لهستان ایجاد کرده است. البته همه آرزو دارند که تیم ملی لهستان به مدال طلای المپیک دست یابد، اما مدال نقره هم نشان‌دهنده سطح بالای والیبال این کشور است.”

او در پایان به سوال خبرنگار درباره وضعیت تیم ملی ایران، که در سال‌های اخیر با لهستان رقابت نزدیکی داشت، اما در المپیک پاریس حضور نداشت، پاسخ داد: “من به آینده والیبال ایران خوشبین هستم. فکر می‌کنم در آینده در موقعیت بسیار خوبی قرار خواهیم گرفت.”

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *