حرفه‌ای گری در پاراتیراندازی برای بهبود رکوردها!

## آینده پرافتخار پاراتیراندازی ایران در آستانه بازی‌های پاراآسیایی ناگویا

انجمن پاراتیراندازی ایران با هدف ارتقای سطح کیفی و کسب نتایج درخشان در بازی‌های پاراآسیایی ناگویا، برنامه‌های خود را برای آماده سازی تیم ملی آغاز کرده است.

مجید نظامی، رئیس انجمن پاراتیراندازی، در گفتگو با ایسنا، درباره وضعیت کادر فنی و انتخاب نفرات تیم ملی توضیح داد: “انتخاب کادر فنی تیم ملی هنوز قطعی نشده و فدراسیون در حال بررسی گزینه‌های مختلف است. در حال حاضر هیچ تیراندازی به عنوان عضو رسمی تیم ملی شناخته نمی‌شود و مسابقات قهرمانی کشور زیر 23 سال به عنوان راهی برای انتخاب نفرات تیم ملی برگزار خواهد شد.”

او در ادامه تاکید کرد: “دو مرحله مسابقات قهرمانی کشور زیر 23 سال در آذرماه برگزار می‌شود و 8 نفر برتر در هر منطقه به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد. در این مرحله، برترین‌ها در دو بخش حرفه‌ای و پایه براساس رنکینگ انتخاب می‌شوند. هیچ تیراندازی به صورت سلیقه‌ای به تیم ملی دعوت نخواهد شد و همه، از جمله تیراندازان فعلی تیم ملی، باید در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند.”

نظامی با اشاره به اهمیت رکوردگیری برای حضور در تیم ملی، گفت: “هدف این است که با ارتقای سطح فنی و رکورد تیراندازان، تیم ملی قدرتمندی را برای مسابقات پاراآسیایی تشکیل دهیم. تنها تیراندازانی که به حد نصاب رکورد ورودی و بالاترین رنکینگ دست پیدا کنند، در بخش حرفه‌ای قرار خواهند گرفت.”

درباره حضور ساره جوانمردی، قهرمان پارالمپیک، در مسابقات قهرمانی کشور، رئیس انجمن پاراتیراندازی توضیح داد: “جوانمردی به مدت یک سال به استراحت خواهد پرداخت تا با آمادگی کامل در بازی‌های پاراآسیایی ناگویا حضور یابد. بعد از پایان دوره استراحت، او دوباره به تیم ملی دعوت خواهد شد.”

نظامی در پایان صحبت‌های خود، به برنامه‌های آینده انجمن پاراتیراندازی اشاره کرد: “ما تلاش می‌کنیم با جداسازی تیراندازان حرفه‌ای و پایه، سطح تیراندازی کشور را ارتقا دهیم و با برنامه‌ریزی دقیق، بهترین نتایج را در بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک 2028 کسب کنیم.”

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *