حواشی اردوی پرسپولیس در ترکیه؛ از محل اردو تا بازی‌های دوستانه

حسین بادامکی، معاون باشگاه پرسپولیس، به تازگی به حواشی ایجاد شده پیرامون اردوی ترکیه این تیم واکنش نشان داده است.

همان‌طور که اطلاع دارید، پرسپولیس پس از لغو اردوی هلند، راهی ترکیه شد. اما این اردو با حواشی متعددی از جمله محل اردو و حریفان بازی‌های دوستانه همراه بود.

محل اردو؛ واقعیت یا شایعه؟

یکی از مهم‌ترین حواشی این اردو، مربوط به محل برگزاری آن بود. برخی منابع خبری ادعا کرده بودند که محل اردو در مکانی قرار دارد که رفت‌وآمد دام‌هایی مانند گاو و گوسفند به شدت صورت می‌گیرد.

بادامکی در پاسخ به این ادعاها، ضمن رد این شایعات، اظهار داشت: “محل اردوی ما بسیار زیبا و خوش آب و هوا بود. فاصله بین محل اسکان تیم و محل تمرین نیز تنها ۲۰ دقیقه بود. لازم به ذکر است که اکثر کمپ‌های تمرینی در ترکیه در مناطق روستایی واقع شده‌اند و رفت‌وآمد دام‌ها در این مناطق امری طبیعی است.”

وی همچنین تاکید کرد که فاصله بین محل اسکان تیم و محل رفت‌وآمد دام‌ها حدود ۶۰۰ متر بوده است و برخی افراد به‌طور عمدی به دنبال بزرگ‌نمایی این موضوع هستند.

اشتباه در اعلام حریف بازی‌های دوستانه

حاشیه دیگر این اردو، مربوط به بازی دوستانه‌ای بود که پرسپولیس به جای تیم بیکوز اسپور، با یک تیم غیرحرفه‌ای آفریقایی برگزار کرد.

بادامکی در این خصوص گفت: “برگزاری بازی‌های دوستانه در اردوهای خارجی معمولاً به‌صورت پکیجی انجام می‌شود و هماهنگی آن بر عهده یک گروه مشخص است. متأسفانه در مورد این بازی، اشتباهی در اعلام نام حریف رخ داده است و ما نیز از این موضوع بسیار ناراحت هستیم.”

وی افزود: “این موضوع باعث ایجاد تنش‌هایی با طرف هماهنگ‌کننده نیز شده است، اما به نظر می‌رسد که این اشتباه به‌طور عمدی صورت نگرفته باشد.”

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *