خیال گواردیولا راحت شد: دی‌بروینه در سیتی می‌ماند!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، با قاطعیت اعلام کرد که کوین دی‌بروینه، هافبک بلژیکی این تیم، در تابستان پیش رو از سیتی جدا نخواهد شد.

این خبر خوشی برای هواداران سیتی است که در هفته‌های اخیر نگران جدایی این ستاره بلژیکی بودند.

شایعاتی مبنی بر علاقه باشگاه‌های عربستانی، به ویژه الاتحاد، به جذب دی‌بروینه مطرح شده بود و برخی رسانه‌ها حتی از توافق این بازیکن با الاتحاد خبر داده بودند.

اما گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از دیدار دوستانه سیتی با سلتیک، این شایعات را تکذیب کرد و گفت: “او جایی نمی‌رود. هر وقت بازیکنی رفت، درباره‌اش صحبت خواهیم کرد.”

او با اشاره به کیفیت بالای بازیکنان سیتی، افزود: “فکر می‌کنم که 85 تا 90 درصد شانس داریم که همان تیم فصل گذشته را داشته باشیم. از این نظر احساس خوبی دارم چون کیفیت بازیکنانی که در تیم داریم به حدی بالا است که به سختی می‌توان جایگزینی برای آنها پیدا کرد.”

گواردیولا در ادامه گفت: “البته که تا روز آخر شانس این را داریم که خرید و فروش‌هایی انجام دهیم و من هم گزینه اضافه کردن بازیکنان جدید را رد نخواهم کرد. اما خواهیم دید. از اینکه شاید در لحظات آخر پیشنهادی به دست بازیکنی برسد و آنها جدا شوند خبر ندارم. در این صورت تصمیم درستی خواهیم گرفت.”

با این صحبت‌های گواردیولا، به نظر می‌رسد که هواداران سیتی می‌توانند نفس راحتی بکشند و خیالشان از بابت ماندن دی‌بروینه در این تیم راحت باشد.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *