دبیر خطاب به فرنگی‌کاران: کشتی گیری که اشتباه نکند طلا می‌گیرد

## مقامات فدراسیون کشتی: اشتباه نکنید تا قهرمان شوید!

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در سخنانی انگیزه بخش به ملی پوشان فرنگی کار ایران پیش از اعزام به مسابقات زیر 23 سال آلبانی، به آنها یادآور شد که این مسابقات فرصتی طلایی برای اثبات خود در رده بزرگسالان است.

وی با اشاره به اینکه همه کشتی گیران شانس حضور در تیم بزرگسالان را دارند، تاکید کرد: “سعید اسماعیلی و علیرضا مهمدی که مدال‌های طلا و نقره المپیک را به دست آوردند، دو سال قبل مانند شما در همین موقعیت بودند. شما هم می‌توانید قهرمان المپیک شوید.”

دبیر با لحنی قاطع گفت: “کشتی‌گیر خوب شاید نتواند به مدال طلا دست یابد، اما کشتی گیری که اشتباه نکند، مطمئناً به مدال طلا خواهد رسید. پس علاوه بر قوی بودن، باید با دقت و تمرکز کامل روی تشک حاضر شوید. برای رسیدن به نتیجه مطلوب، باید تلاش مضاعف و سختی های زیادی را تحمل کنید.”

رئیس فدراسیون کشتی خطاب به ملی پوشان تاکید کرد: “با هوشمندی و استراتژی درست، با شهامت و قدرت مقابل حریفان خود بجنگید. شما سرداران این مملکت هستید و پرچم کشتی اکنون در دستان شماست. مردم منتظر افتخارآفرینی شما هستند.”

دبیر در بخش دیگری از سخنان خود به پنج کشتی گیر آزادکار اعزامی به مسابقات بین المللی روسیه اشاره کرد و گفت: “فدراسیون در انتخاب کشتی گیران برای حضور در مسابقات بین المللی، برنامه ریزی دقیق و هدفمند دارد. اگر شما برای این مسابقات انتخاب شده اید، قطعا برایتان برنامه داریم.”

وی افزود: “کسانی که جسور و مصمم هستند و با شجاعت در مقابل حریفان خود می‌ایستند و عقب نمی‌نشینند، تا قهرمان المپیک شوند. این فرصت برای شما فراهم شده است تا خود را ثابت کنید، پس آن را به راحتی از دست ندهید.”

دبیر در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: “ما برای مربیان نیز برنامه های ویژه ای داریم. حضور هر فرد در اردو و اعزام به مسابقات، با برنامه ریزی دقیق کادر فنی و فدراسیون انجام می شود.”

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *