درخواست غیرمنتظره رئیس جمهور؛ از دعوت لژیونرها به تیم ملی خودداری کنید!

## رئیس جمهور برزیل خواهان حضور فقط بازیکنان داخلی در تیم ملی شد

تیم ملی فوتبال برزیل با نتایج نوسانی در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در آمریکای جنوبی، به دنبال یافتن راهی برای بهبود عملکرد خود است. این تیم در 9 دیدار گذشته، تنها به 4 پیروزی دست یافته و 4 باخت و یک تساوی نیز در کارنامه خود ثبت کرده است.

اکنون خواسته عجیب رئیس جمهور برزیل، “لولا دا سیلوا”، ممکن است جو روانی تیم را تحت تاثیر قرار دهد. روزنامه “موندو دپورتیوو” گزارش داده است که لولا خواهان حضور فقط بازیکنانی است که در لیگ های داخلی برزیل بازی می کنند و تمایلی به فراخوان بازیکنان برزیلی فعال در فوتبال اروپا ندارد.

لولا قصد دارد این خواسته خود را در ملاقاتی با رئیس فدراسیون فوتبال برزیل مطرح کند. اگر این خواسته موفق شود، ستارگانی همچون وینیسیوس جونیور، رودریگو، رافینیا، ادرسون، دانیلو، مارکینیوش، اندریک و گابریل مارتینلی ممکن است از ترکیب تیم ملی برزیل حذف شوند.

تیم ملی برزیل به هدایت “دوریوال جونیور” در حال حاضر با 13 امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در منطقه آمریکای جنوبی قرار دارد. آنها در جدول رده بندی پشت سر آرژانتین 19 امتیازی، کلمبیا 16 امتیازی و اروگوئه 15 امتیازی قرار گرفته اند. تیم برزیل خود را برای دیدار با پرو آماده می کند.

پایگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *