دفاع قاطع رومینیگه از مربی بارسا/ بهتر از لواندوفسکی ندیده‌ام، فلیک قربانی شد

## رومینیگه: فلیک قربانی بی‌ثباتی فدراسیون آلمان شد

کارل هاینز رومینیگه، نایب رئیس سابق بایرن مونیخ، از هانسی فلیک، سرمربی فعلی بارسلونا، دفاع کرد و گفت: “اگر در هفت سال و نیم مربی خوبی نباشی، قطعا هیچ عنوانی کسب نمی کنی.”

رومینیگه در مصاحبه‌ای با مجله کیکر به درگیری آینده بارسلونا و بایرن مونیخ و همچنین عملکرد فلیک در تیم ملی آلمان اشاره کرد.

عضو سابق شورای نظارت بایرن، مسئولیت نتایج ضعیف فلیک در تیم ملی را به گردن او نینداخت و گفت: “او قربانی بی‌ثباتی کامل فدراسیون فوتبال آلمان بود.”

این بازیکن سابق بایرن که دو بار توپ طلا را به دست آورده است، به توانایی‌های فلیک روی نیمکت اشاره کرد و گفت: “فلیک اگر مربی خوبی نبود، این همه جام را با بایرن کسب نمی کرد. او در دوران حضور در بایرن، سه بار در هفته به دفتر من می آمد تا قهوه بنوشد و درباره همه چیز صحبت کند. او به افرادی نیاز دارد که بتواند به آنها اعتماد کند و با تمام احترامی که برای فدراسیون قائل هستم، او این افراد را در فدراسیون نداشت.”

رومینیگه همچنین به برخی از خریدهای کلیدی برای باشگاه اشاره کرد و گفت: “یکی از آنها خرید روبرت لواندوفسکی بود. او یک گلزن تمام عیار و انسان بسیار خوبی است. هرگز بازیکنی به اندازه او صادق و متعهد ندیده‌ام. می‌توانستم درباره هر چیزی با او صحبت کنم. همیشه پاسخ‌های صادقانه‌ای به من می‌داد و نه پاسخ‌های از پیش تعیین‌شده یا به نفع خودش.”

رومینیگه در دوران مدیریت خود در بایرن، با لواندوفسکی همکاری نزدیک داشت. در این مدت، آنها زیاد صحبت کردند و او مجبور شد برخی از تصمیمات لواندوفسکی را بپذیرد که شاید با آنها موافق نبود، اما توضیح داد: “باید فهمید که این موضوع عادی نیست، زیرا کار من ترویج منافع باشگاه و نه فقط منافع او بود. روبرت مشاور بسیار مهمی برای من بود. می‌توانی درباره فوتبال با او در سطح بسیار بالایی صحبت کنی و او همچنین بسیار باهوش است.”

2096119
2096120

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *