دنی میلز: “اگر جای پسرم بودم، دستگیر می‌شدم!”

در یکی از جنجالی‌ترین صحنه‌های المپیک، جورج میلز، پسر دنی میلز، ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس، در مسابقه دو و میدانی با حریفی فرانسوی درگیر شد. این اتفاق واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت و دنی میلز نیز به شدت از این اتفاق ناراحت شد.

در این حادثه، هوگو هی، دونده فرانسوی، با آرنج به جورج میلز برخورد کرد و باعث زمین خوردن او شد. این در حالی بود که پیش از این نیز، جورج میلز با هوگو هی درگیر شده بود.

دنی میلز پس از مشاهده این صحنه، احساسات خود را اینگونه بیان کرد: “تماشای این صحنه برایم بسیار سخت بود. من می‌دانم که جورج چقدر برای رسیدن به المپیک تلاش کرده است و دیدن اینکه رویایش به دلیل یک برخورد ساده ممکن بود از بین برود، بسیار ناراحت‌کننده بود. من با او صحبت کردم و او از رفتار خود پشیمان است.”

دنی میلز در ادامه افزود: “من می‌دانم که جورج تحت تأثیر هیجانات مسابقه قرار گرفته است. وقتی رویایت در خطر است، ممکن است واکنش‌های احساسی نشان دهی. البته من معتقدم که او می‌توانست بهتر عمل کند. اما مقایسه کردن او با من کار درستی نیست. ما شخصیت‌های متفاوتی هستیم و اگر من جای او بودم، احتمالاً واکنش شدیدتری نشان می‌دادم.”

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *