رائول براوو: از قهرمانی در چمپیونزلیگ تا طراحی داخلی/ به کی‌روش دروغ گفتم تا در رئال فیکس بازی کنم

## رائول براوو: از ستاره رئال مادرید تا طراح داخلی!

زندگی پر فراز و نشیب است، به خصوص در دنیای فوتبال. اما برای رائول براوو، این مسیر پیچیده، با موفقیت‌های چشمگیر رقم خورده است. این مدافع سابق رئال مادرید، که در سال 2022 از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، در مصاحبه‌ای با نشریه آاس اسپانیا، به دوران حضورش در فوتبال آماتور، روزهای حرفه‌ای و زندگی پس از آن پرداخت.

او که در آکادمی رئال مادرید، در کنار اسطوره‌هایی چون ایکر کاسیاس، روبرتو کارلوس، لوئیس فیگو، دیوید بکام، زین‌الدین زیدان و رونالدو نازاریو پرورش یافته بود، با وجود اینکه به عنوان یک بازیکن معمولی شناخته می‌شد، برای رسیدن به موفقیت، از هیچ تلاشی دریغ نکرد. او حتی برای فیکس شدن در ترکیب رئال مادرید، از کارلوس کی‌روش دروغ گفت!

براوو می‌گوید: “در تابستان 2003، پس از یک سال حضور قرضی در لیدزیونایتد انگلیس، به رئال مادرید برگشتم و از ابتدای فصل در ترکیب اصلی قرار گرفتم. همه می‌دانند بازی برای رئال چقدر دشوار است، اما من در آن فصل حدود 50 بازی انجام دادم. در پیش فصل، کی‌روش از من پرسید که آیا تا به حال به عنوان مدافع میانی بازی کرده‌ام، چون این تنها راهی بود که می‌توانستم به ترکیب اصلی راه پیدا کنم.”

او ادامه می‌دهد: “من هرگز در زندگی‌ام در این پست بازی نکرده بودم، اما به او گفتم بله. نمی‌خواستم به او دروغ بگویم، اما نمی‌توانستم فرصتی به این خوبی را از دست بدهم. فصل را به عنوان مدافع میانی شروع کردم، به خوبی عمل کردم و تا زمان قهرمانی، این پست را حفظ کردم.”

رائول براوو پس از بازنشستگی از دنیای فوتبال، مسیر جدیدی را در پیش گرفته است. او می‌گوید: “اکنون من مشغول تعمیر خانه‌ها هستم و یک طراح داخلی هستم. وقتی از فوتبال خداحافظی کردم، از خودم پرسیدم حالا چه کار کنم؟ سال اول بعد از فوتبال، برای همه بازیکنان دشوار است. با پول پس‌انداز شده، چندین خانه خریدم و با ایده‌های خودم آن‌ها را بازسازی کردم. سپس کاتالوگم را درست کردم و در اینستاگرام منتشر کردم. مردم آن را دوست داشتند و من همه خانه‌ها را فروختم.”

2095917
2095916

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *