روبرتو کارلوس: اندریک یک بازیکن کامل است!

اسطوره برزیلی رئال مادرید، روبرتو کارلوس، از پیوستن هموطن جوانش، اندریک، به کهکشانی‌ها ابراز خوشحالی کرده و او را بازیکنی کامل توصیف کرده است.

درخشش خیره‌کننده اندریک در باشگاه پالمیراس، نگاه بسیاری از بزرگان فوتبال جهان را به سمت این ستاره جوان برزیلی جلب کرد. رقابت تنگاتنگی بین باشگاه‌های بزرگ اروپایی برای جذب این استعداد در جریان بود که در نهایت رئال مادرید موفق شد او را به خدمت بگیرد.

مهارت‌های فوق‌العاده، تکنیک مثال‌زدنی و سرعت بالای اندریک، باعث شده است که بسیاری او را با اسطوره فوتبال برزیل، پله، مقایسه کنند. هواداران و مدیران رئال مادرید نیز از این انتقال بسیار هیجان‌زده هستند و مشتاقانه منتظر درخشش او در ترکیب کهکشانی‌ها هستند.

در جریان تور پیش‌فصل رئال مادرید در آمریکا، روبرتو کارلوس به عنوان مهمان ویژه در تمرینات تیم حضور یافت. او با ابراز خوشحالی از حضور اندریک در رئال مادرید، پستی مشترک با این ستاره جوان در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. کارلوس در گفت‌وگو با خبرنگاران، اندریک را بازیکنی کامل توصیف کرد و به قدرت، سرعت و هوش بالای او اشاره کرد.

پیوستن اندریک به رئال مادرید، فصل نقل و انتقالات پرماجرایی را برای این باشگاه رقم زد و هواداران رئال امیدوارند که این ستاره جوان بتواند به یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های تاریخ این باشگاه تبدیل شود..

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *