رونالدو با آینده‌ای نامعلوم در آستانه تقابل با تیم‌های ایرانی

در پی شکست سنگین النصر مقابل الهلال در فینال سوپرجام عربستان، شایعات درباره اخراج لوئیس کاسترو، سرمربی پرتغالی این تیم، شدت گرفته است. با وجود این، وکیل کاسترو از هرگونه اطلاع رسمی در این خصوص اظهار بی‌اطلاعی کرده است.

روزنامه الیوم عربستان مدعی شده که باشگاه النصر قصد دارد تا به همکاری با کاسترو پایان دهد و ابراهیم المهدب، رئیس هیئت مدیره، مسئولیت انتخاب سرمربی جدید را بر عهده خواهد گرفت.

کاسترو که پیش از این اظهار امیدواری کرده بود با النصر به قهرمانی‌های بیشتری دست یابد، شکست مقابل الهلال را به عوامل مختلفی از جمله محرومیت مارسلو بروزوویچ و استراحت بیشتر الهلال نسبت داد.

با توجه به این شرایط، آینده کاسترو در النصر همچنان نامشخص است و باید دید آیا این مربی پرتغالی به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد یا خیر.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که النصر یکی از حریفان استقلال و پرسپولیس در اولین دوره رقابت‌های لیگ نخبگان است. رونالدو باید در تاریخ اول آبان برای دیدار با استقلال و 29 بهمن برای جدال با پرسپولیس راهی تهران شود. بنابراین، هواداران فوتبال ایران با اشتیاق منتظر خواهند بود تا ببینند آیا رونالدو با کاسترو یا سرمربی جدیدی به مصاف تیم‌های ایرانی خواهد آمد.

جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *