سهرابی و زارع راهی رده‌بندی شدند/ یک کشتی‌گیر در گروه بازنده‌ها

## کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان: رقابت‌های نفس‌گیر در تیرانا

کشتی‌گیران ایرانی در مسابقات شانس مجدد پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان که در شهر تیرانا، آلبانی در حال برگزاری است، با شجاعت و تلاش به میدان رفتند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم، عرفان جرکنی با غلبه بر تینو اویالا از فنلاند در دور اول، حریف بعدی خود، آتسمیر بیژویف از روسیه را در دور دوم پیش رو دارد.

دانیال سهرابی در وزن ۷۲ کیلوگرم، با پیروزی بر کریستو مریلاین از استونی در دور اول و یوستوس اسکات از آمریکا در دور دوم، در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب شانت خاچاتریان از ارمنستان شد و به گروه بازنده‌ها راه یافت. سهرابی با غلبه بر میشل پورتمان از سوئیس به دیدار رده بندی راه یافت و در مقابله نهایی با گئورگیوس باربانوس از سوئد مواجه خواهد شد.

علی اسکو در وزن ۷۷ کیلوگرم در مقابله نخست با پیروزی مقابل سیمون بورکینهاگین از سوئد، در دور دوم مغلوب الکساندرین گوتو از مولداوی شد و در انتظار نتیجه فینال این کشتی‌گیر است تا در گروه بازنده‌ها به رقابت ادامه دهد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم، یاسین یزدی در دور دوم با برنده مقابله جوجو صمداف از جمهوری آذربایجان و آدام کارژیولا از لهستان به مبارزه خواهد پرداخت.

شایان حبیب زارع در وزن ۹۷ کیلوگرم پس از غلبه بر ابوبکر خاسلاخانوف از بلاروس به گروه بازنده‌ها راه یافت و با پیروزی بر لاشا تویلدیانی از گرجستان و آلگات کالمان از سوئد، در دیدار رده بندی با ریچارد کارلسون از استونی مقابله خواهد کرد.

فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم در دور اول با غلبه بر موحامت باکیر از ترکیه، در دور دوم با میخایلو ویشنیوتسکی از اوکراین به مبارزه خواهد پرداخت.

محمد ناقصی در وزن ۸۲ کیلوگرم به فینال راه یافت و با سهرابی و حبیب زارع امروز برای کسب مدال مقابله خواهد کرد. دو نماینده دیگر کشورمان در اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم در روزهای گذشته حذف شدند.

علی احمدی‌وفا در وزن خالی تا کنون به مرحله یک چهارم نهایی رسیده است.

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *