شهرداری متعهد به همکاری با فدراسیون‌های ورزشی در ترویج ورزش است

## ورزش ووشو، نماد اتحاد و پویایی در پایتخت

تهران، پایتخت ایران، در روز 26 مهر ماه 1403 میزبان اجتماع باشکوه ووشوکاران بود. این رویداد پرشور در محل پل طبیعت تهران برگزار شد و با حضور وزیر ورزش و جوانان، جناب آقای احمد دنیا مالی، و شهردار تهران، جناب آقای علیرضا زاکانی، مزین شد.

در این گردهمایی، شهردار تهران بر اهمیت ورزش در پیشرفت و تعالی جامعه تاکید کرد. ایشان ورزش را ابزاری برای نشاط و شادابی جامعه دانست و به نقش آن در ارتقای سطح سلامت و نشاط شهروندان اشاره کرد.

زاکانی با اشاره به رشد روزافزون ورزش ووشو در ایران، گفت: این رشته ورزشی، با تلاش‌های مجدانه رئیس فدراسیون ووشو، جناب آقای دکتر صدیقی، توانسته است علاقه‌مندی حدود ۲۰۰ هزار نفر را در سراسر کشور به خود جلب کند.

شهردار تهران همچنین به تلاش‌های شهرداری در جهت توسعه ورزش همگانی و حمایت از ورزش قهرمانی اشاره کرد. او از برگزاری رویداد ورزشی “قهرمان شهر” در دو سال گذشته سخن گفت که در نخستین دوره آن ۶۰۰ هزار نفر و در دومین دوره بیش از یک میلیون نفر از شهروندان تهرانی مشارکت داشتند.

زاکانی با اشاره به اهداف این رویداد ورزشی، گفت: هدف از “قهرمان شهر” شناسایی استعدادهای ورزشی شهروندان تهرانی و ایجاد فرصت‌های جدید برای رشد و شکوفایی آنهاست. او ابراز امیدواری کرد که “قهرمان شهر 3” با کیفیت بالاتری نسبت به دو دوره قبلی برگزار شود.

شهردار تهران بر تعهد شهرداری در همکاری با فدراسیون‌های ورزشی برای ترویج ورزش تاکید کرد و اعلام کرد که شهرداری تهران آماده همکاری با فدراسیون ووشو در راستای توسعه این رشته ورزشی است.

در پایان این مراسم، با حضور شهردار تهران و جمعی از پیشکسوتان ورزش ووشو، از قهرمانان آسیایی و جهانی این رشته در رده‌های سنین مختلف تقدیر شد.

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *