عادل غلامی: آینده والیبال ایران درخشان است

عادل غلامی، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران، پس از کسب مقام نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا، از تلاش و غیرت بازیکنان خود تمجید کرد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در یک بازی فینال نفس‌گیر و نزدیک، مغلوب تیم قدرتمند چین شد و به عنوان نایب قهرمان آسیا دست یافت. عادل غلامی، سرمربی این تیم، با انتشار پستی در اینستاگرام، به این دستاورد بزرگ واکنش نشان داد.

غلامی در پیام خود، به بازیکنان تیم ملی نوجوانان ایران تبریک گفت و از تلاش و غیرت آن‌ها در طول مسابقات تمجید کرد. وی همچنین به آینده درخشان این بازیکنان امیدوار است و معتقد است که در سال‌های آینده بسیار از آن‌ها خواهیم شنید.

این نایب قهرمانی برای عادل غلامی نیز یادآور دوران بازیگری اوست. زمانی که غلامی برای اولین بار به تیم ملی والیبال بزرگسالان دعوت شد، توانست در یک تورنمنت معتبر به مقام نایب قهرمانی آسیا برسد و پس از آن به مدال‌های طلای متعددی دست یافت. شاید این اتفاق، نویدبخش آینده‌ای درخشان برای غلامی در عرصه مربیگری نیز باشد.

کسب مقام نایب قهرمانی آسیا، دستاورد بزرگی برای والیبال ایران است. این نشان می‌دهد که والیبال پایه ایران در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و آینده‌ای روشن در انتظار این رشته ورزشی است.

.جدیدترین اخبار ورزشی را در باشگاه خبری ورزشکاران ایران مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *