عده‌ای می‌خواهند بختیاری‌زاده را خراب کنند | سهراب می‌تواند گزینه اصلی هم باشد

## حاشیه‌های انتخاب بختیاری‌زاده: از انتقاد تا حمایت

انتخاب سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی موقت استقلال، موجی از واکنش‌ها را به همراه داشته است. در حالی که برخی از پیشکسوتان استقلال از انتخاب او استقبال کرده‌اند، عده‌ای دیگر انتقاداتی را به سمت بختیاری‌زاده روانه کرده‌اند.

محمد مومنی، یکی از پیشکسوتان استقلال، به انتقادات تند علیه بختیاری‌زاده واکنش نشان داده و از همه خواسته است که از این مربی جوان حمایت کنند. او با اشاره به سابقه درخشان بختیاری‌زاده در استقلال و تیم ملی، انتقاداتی را که از سمت برخی پیشکسوتان مطرح شده است را غیر منصفانه دانسته و از آنها خواسته است تا از مکتب اصیل استقلال پیروی کنند.

مومنی با بیان اینکه “هر کس روزی ممکن است در این موقعیت قرار بگیرد”، از پیشکسوتان استقلال خواسته است تا با الفاظ زیبا به استقبال هر پیشکسوتی که قرار است به تیم کمک کند، بروند. او با انتقاد از رفتار برخی پیشکسوتان که اهل مراعات نیستند، تاکید کرده که این رفتارها “شایسته مکتب پورحیدری و حجازی نیست”.

او با اشاره به تخصص و تجربیات بختیاری‌زاده در عرصه مربیگری، از هواداران استقلال خواسته است که با حمایت از بختیاری‌زاده، او را در راه موفقیت تیم یاری کنند.

مومنی با تاکید بر اینکه ” سهراب بختیاری‌زاده از جنس آبی است”، با لبخند و با اشاره به حضور موفقیت آمیز او در تیم استقلال، بر اهمیت حمایت از این مربی جوان تاکید کرده و به هواداران اطمینان داده است که ” با کمک سهراب بختیاری‌زاده می‌توانیم نتایج قابل قبولی به دست بیاوریم که هواداران را خوشحال کند.”

پایگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *