علیرضا دبیر: من حمال کشتی ایران هستم!

علیرضا دبیر، پس از پایان مراسم رونمایی از کتاب “پهلوان باشی” (روایتی از ۴۰ نفر از نخبگان و بزرگان کشتی کشور)، در جمع خبرنگاران گفت: تا امروز از ۱۷ کتاب درباره شهید گوش‌شکسته رونمایی کرده‌ایم و کتاب چند قهرمان جهان و المپیک نیز رونمایی شده است. هدف ما رونمایی از ۴۰ کتاب درباره شهدای گوش‌شکسته است و ضبط خاطرات تعدادی از قهرمانان جهان و المپیک نیز در برنامه ما قرار دارد.

وی با اشاره به اهداف خود در توسعه کشتی، تاکید کرد که وظایف من صرفا ساخت و ساز و کسب مدال نیست. باید در زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی نیز قدم‌های ماندگاری برداریم.

حمال کشتی به دنبال چاپ کتاب نیست

دبیر در پاسخ به سوالی درباره چاپ کتاب خود، گفت: من به این درجه از اهمیت نرسیده‌ام که کتابی درباره من منتشر شود. من یک حمال هستم و نیازی به کتاب ندارم. دعا کنید خدا اعمال ما را به بهترین شکل تفسیر کند.

رئیس فدراسیون کشتی درباره اعزام تیم به مسابقات جهانی آلبانی، گفت: مشکل حل شده است و تیم در روز پنج‌شنبه (۲۶ مهرماه) پرواز خواهد داشت. این موضوع به گوش‌شکسته‌ها نیز اطلاع داده شده است. امیدواریم مشکل کنسلی پروازها پیش نیاید و دعا کنید که غزه و حزب‌الله در نبرد با رژیم صهیونیست پیروز شوند.

باشگاه خبری ورزشکاران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *